تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 14 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شيطان به سپاهيانش مى گويد: ميان مردم حسد و تجاوزگرى بياندازيد چون اين دو، نزد خدا بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799348867




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مرگ زن باردار توسط مرد دو زنه در نیزار


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:



مرگ زن باردار توسط مرد دو زنه در نیزار
روز 16 مرداد ماه سال جاری مرد جوانی نزد پلیس آبادان رفت و پرده از سرنوشت مرموز همسرش برداشت.



به این مطلب امتیاز دهید

  به گزارش سرویس حوادث جام نیوز به نقل از ایران، مرد دو زنه که با بدبینی همسر باردارش را در نیزارهای فرودگاه آبادان کشته بود، اعتراف کرد.«اشکان» که سعی داشت خود را دلواپس نشان دهد، گفت: ساعت دو بعد‌از ظهر امروز سرکارم بودم که با شماره ناشناسی به گوشی‌ام پیامکی ارسال شد که در آن‌نوشته شده بود همسرم را ربوده‌اند.   وی افزود: خیلی زود به خانه بازگشتم، آمنه در خانه نبود و برای اطمینان به همه آشنایان و دوستان زنگ زدم اما اثری از همسرم نبود تا اینکه تصمیم گرفتم پلیس را در جریان قرار دهم.
کارآگاهان که با پرونده عجیبی روبه‌رو شده بودند خیلی زود تیم ویژه‌ای از پلیس برای افشای راز این آدم ربایی وارد عمل شدند و درگام نخست  شماره‌ای را که به اشکان 39 ساله پیامک داده بود بررسی کردند و به سرنخ عجیبی رسیدند. شماره تلفن ناشناس متعلق به اشکان بود و همین سرنخ کافی بود تا اشکان به‌عنوان مظنون اصلی پرونده تحت بازجویی‌های فنی پلیس قرار گیرد.
مرد همسرکش در بازجویی‌های ابتدایی سعی بر گمراه کردن پلیس داشت اما وقتی خود را در تناقض گویی‌هایش گرفتار دید پرده از راز جنایت هولناکی برداشت. اشکان در اعترافاتش گفت: سال 92 به‌خاطر کارم که رانندگی جرثقیل است از شوشتر به آبادان آمدم و همسر و  چهار کودکم در شوشتر ماندند و  هر چند وقت یکبار به شهرمان رفته و به آن‌ها سر می‌زدم.   پس‌از مدتی که تنهایی در آبادان زندگی می‌کردم تصمیم به ازدواج پنهانی گرفتم و با پیشنهاد یکی از همکارانم با دخترش که مدتی پیش از همسرش جدا شده بود ازدواج کردم. وی افزود: پس از گذشت یک‌سال از زندگی پنهانی‌ام، همسرم اصرار داشت از شوشتر به آبادان بیاید تا کنار هم زندگی کنیم که هر بار با بهانه‌های مختلف از آمدنش به آبادان جلوگیری  می‌کردم و این در حالی بود که همسرم «آمنه» باردار بود و در این مدت به تلفن‌های مرموزی که به وی می‌شد بدبین شده بودم و احساس می‌کردم پنهانکاری‌هایی دارد.
جنایتکار گفت: شرایط سختی را تحمل می‌کردم تا اینکه 13 مرداد ماه به بهانه رفتن به محل کارم از خانه خارج شدم و پس از دقایقی وقتی به خانه بازگشتم دیدم «آمنه» در حال لباس پوشیدن و رفتن بیرون خانه است و زمانی‌که پرسیدم کجا می‌رود ادعا کرد به خانه مادرش واین در حالی بود که شب گذشته وقتی می‌خواستم سرکار بروم آمنه حرفی از رفتن به خانه مادرش نزده بود.
عصبانی بودم و از خانه خارج شدم تا اینکه عصر به خانه بازگشتم و آمنه که می‌دید عصبانی هستم شروع به حرف زدن کرد و من خواستم با هم به منطقه میدان فرودگاه آبادان برویم تا همه چیز فراموش شود. اشکان ادامه داد: در حال پیاده‌روی بودیم و آمنه سعی داشت با حرف‌هایش مرا آرام کند اما ادعاهایش را باور نداشتم و حرف‌هایش بیشتر عصبانی‌ام می‌کرد تا اینکه با هم وارد نیزارهای پشت فرودگاه شدیم و در یک لحظه روسری آمنه را دور گردنش انداختم و زمانی که به خودم آمدم دیدم همسرم دیگر نفس نمی‌کشد.
ترسیده بودم و چون نمی‌خواستم دستگیر شوم با بیلچه‌ای که آنجا پیدا کرده بودم شروع به کندن زمین کرده و جسد آمنه را آنجا دفن کردم. اشکان در پایان گفت: سعی داشتم با داستانسرایی درباره ربوده شدن همسرم، خودم را بی‌گناه معرفی کنم و زندگی‌ام را ادامه دهم که خیلی زود دستگیر شدم.
بنابر این گزارش، محل دفن آمنه با راهنمایی‌های همسرش شناسایی شد و جسد برای تحقیقات بیشتر در اختیار پزشکی قانونی قرار گرفت و اشکان نیز تحت بازجویی‌های پلیس آگاهی آبادان گرفته شد تا دیگر رازهای پنهان این ماجرا فاش شود.   2007
 




۲۱/۰۵/۱۳۹۳ - ۰۷:۲۰




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن