تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):غِنا از خود نفاق بر جای می گذارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819274347




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

باید با تمام توان از مردم مظلوم فلسطین حمایت کنیم


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: کریمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:
باید با تمام توان از مردم مظلوم فلسطین حمایت کنیم
دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل گفت: کشورهای مسلمان باید در مقابل این قانون شکنی، اقدام فجیح انسانی صهیونیستی و سکوت سازمان‌های بین‌المللی کاملا ایستادگی کنند، همانطور که در اعتقادات و باورهای دینی ما است.


"علیرضا کریمی" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به توجه قانون اساسی و دین مبین اسلام به دفاع از مظلوم، اظهار داشت: همه به این موضوع کاملا واقف هستیم که اتفاقات صورت گرفته توسط رژیم صهیونیستی یک حرمت شکنی انسانی است.
 
وی ادامه داد: طی 60 سال گذشته بنابر تمامی کنوانسیون‌های بین‌المللی جنایات رژیم صهیونیست اقدامی غیر قانونی عنوان شده است، چرا که مردم بی‌گناه فلسطین را با زور و تهدید از خانه و کاشانه خود بیرون کردند.
 
دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل تصریح کرد: مردم فلسطین خواهان استقلال کشورشان هستند و این حق هر کشوری است اینکه حکومتشان با دستاندرکاران خود اداره شود اما رژیم صهیونیستی غاصبانه فلسطین را تصرف کرده‌اند. 
 
کریمی افزود: کشورهای مسلمان باید در مقابل این قانون شکنی، اقدام فجیح انسانی صهیونیستی و سکوت سازمان‌های بین‌المللی کاملا ایستادگی کنند، همانطور که در اعتقادات و باورهای دینی ما است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: وظیفه ما کاملا مشخص است که باید با تمام توان از مردم مظلوم فلسطین حمایت کنیم تجمع و تظاهرات کمترین کار ممکن برای رساندن پیام حمایت به مردم غزه است تا موجب دلگرمی مردم مظلوم غزه باشد و این مقاومت را ادامه دهند و از طریق دیپلماسی و تسلیحاتی در مقابل این قانون شکنی بین المللی ایستادگی کنند.

انتهای پیام/








تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۲:۳۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن