تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان، با نيّت خوب و اخلاق خوب، به تمام آنچه در جستجوى آن است، از زندگى خوش و امني...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813025761




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حمایت از مظلومان فلسطین اولویت نخست مردم مالزی/ پشتیبانی از تحریم صهیونیست ها


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: حمایت از مظلومان فلسطین اولویت نخست مردم مالزی/ پشتیبانی از تحریم صهیونیست ها کوالالامپور- ایرنا - حمایت از مردم مظلوم فلسطین طی چند هفته گذشته به اولویت نخست مردم مالزی تبدیل شده و هفته ای چند تجمع اعتراض آمیز در اقصی نقاط این کشور مسلمان جنوب شرق آسیا در محکومیت جنایات صهیونیست ها برگزار می شود.


به گزارش ایرنا، بیش از پنج هزار نفر از مردم در شهر ˈبندر پرداˈ ایالت پینانگ واقع در شمال این کشور عصر روز یکشنبه با تجمع مقابل یک مسجد با لگدمال کردن پرچم رژیم اشغالگر قدس ضمن محکوم کردن جنایات این رژیم، حمایت خود را از مردم فلسطین اعلام کردند.
رییس اتحادیه سازمان های غیردولتی ایالت پپنانگ در این تجمع، گفت جامعه بین الملل نمی تواند منتظر بماند تا هر زمانی که رژیم صهیونیستی خواست به خشونت های خود پایان دهد و صبر ما نیز پایانی دارد.
ˈفاریزان عثمانˈ به نمایندگی از سازمان های غیردولتی پینانگ گفت: واژه ها قادر به بیان وحشی گری اسرائیل در کشتار زنان، کودکان، افراد سالمند و شهروندان در غزه نیست.
حامیان مالزیایی مردم بیگناه فلسطین همچنین با پرداخت وجوه نقدی حمایت مالی خود را از فلسطینیان نشان دادند.
همزمان با برگزاری این اعتراضات، حامیان حزب اسلامی مالزی موسوم به ˈپاسˈ نیز با تجمع مقابل یکی از شعبه های رستوران ˈمک دونالدˈ خواستار تحریم این رستوران های زنجیره ای از طرف مردم مالزی شدند.
این شعبه از رستوران اواسط روز گذشته با حضور نیروهای امنیتی مالزی توانست کار خود را آغاز کند.
گفته می شود سود حاصل از فروش این رستوران های زنجیره ای در جهان به صهیونیست ها تعلق می گیرد و اکنون 12 هزار کارگر در 200 شعبه ˈمک دونالدˈ در مالزی فعالیت می کنند.
جمعه هفته گذشته اعتراضات مشابهی باعث شد یک شعبه از این رستوران در مالزی تعطیل شود.
مک دونالد مالزی در واکنش به این تهدیدها از پیک های خود برای ارسال غذا خواسته است از پوشیدن لباس های فرم این رستوان خودداری کنند.
صدها نفر در کوالالامپور نیز روز یکشنبه در گردهمایی همبستگی با مردم غزه در منطقه ˈتی تی وانگساˈ خواستار تحریم کالاهای ساخت شرکت های وابسته به رژیم صهیونیستی شدند.
تحریم رستوران های زنجیره ای مک دونالد، استار باکس، کوکاکولا، نستله و بانک اچ.اس.بی.سی از جمله درخواست های سازمان های غیردولتی مالزی در این تجمع بود.
برخی سخنرانان تجمعات در مالزی هر سیب زمینی سرخ شده مک دونالد را ˈنماد یک گلوله برای ارتش رژیم صهیونیستیˈ و هر قطره نوشابه ساخت شرکت کوکاکولا را به منزله ˈریخته شدن یک قطره خون فلسطینی ها بر زمینˈ دانستند و بر تحریم این شرکت ها از سوی مردم تاکید کردند.
آساق**241**1611



20/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن