تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه بهره‏اى از دانش ندارد معنا ندارد كه ديگران او را سعادتمند بدانند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819249547




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عضو فراکسیون رهروان ولایت: چرا مسلمانان نباید برای حمایت از مردم غزه سلاح و سرباز به فلسطین بفرستند؟


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


عضو فراکسیون رهروان ولایت: چرا مسلمانان نباید برای حمایت از مردم غزه سلاح و سرباز به فلسطین بفرستند؟ سیاست > مجلس - سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت: مساله فلسطین و غزه با سخنرانی و چند محکومیت رفع تکلیف و حل نمی شود.

محمد علی اسفنانی در گفت و گو با خبرآنلاین در خصوص حمایت واقعی و جدی از مقاومت فلسطین گفت: راهپیمایی روز قدس اقتدار اسلام را نشان می دهد و اینکه حساسیت ما به اسلام قادر است حتی درکشورهای غیرمسلمان نیز مسلمانان و غیر مسلمانان را به خیابان ها بکشاند تا حمایت خود را از مقاومت اعلام کنند اما اثر روانی حمایت این افراد از انتفاضه فلسطین و مظلومیت مردم غزه نشاندهنده این است که پشتوانه عظیم معنوی مردم دنیا پشت اینهاست.
وی افزود: سال هاست که رژیم صهیونیستی این رویه را در پیش گرفته و هر از چند گاهی آزمونی را شروع می کند که حساسیت مردم مسلمان دنیا را ارزیابی کند و به هر حال این سهم ما است که با کمترین هزینه ای که به فلسطینی ها تحمیل می شود، از آنها به درستی حمایت کنیم.
این عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت با تاکید بر این که حامیان اسراییل با وقاحت تمام از کشتار مردم غزه و فلسطین اشغالی حمایت می کنند، تصریح کرد: در حال حاضر زمانی است که کشور ما و کشورهایی که داعیه ی حمایت از مقاومت فلسطین را دارند، همانند حامیان اسراییل، به طور جدی و صادقانه و بدون پرده، حمایت های خود را از این جریان اعلام کنند.
نماینده مردم فریدون شهر در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: چرا وقتی آن هایی که با اسرائیلی ها هستند با وقاحت تمام از کشتار و جنگ افروزی ها حمایت می کنند و گاهی هم نیرو برای کمک به آنها می فرستند، مسلمانان نباید اینکار را انجام دهند.
اسفنانی خاطر نشان کرد: انتخاب راهی که در حمایت از مظلومان جهان بوده در راستای آموزه های دینی و اهداف جمهوری اسلامی و راه درستی بوده است.
سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با اشاره به این که ایران بایستی برای کاهش تبعات سیاسی این دفاع بر حق از مقاومت، کشورهای دیگری را نیز با خود درگیر کند خاطر نشان کرد: ما می توانیم در کنار امکاناتی که دراختیار آنها می گذاریم با هماهنگی کشورهایی که داعیه دفاع از فلسطین را دارند و با وساطت کشور مصر که درحال حاضر نقش مهمی در کاهش و پایان این حملات دارد وارد عمل شویم، زیرا راه علاج فلسطینی ها تنها مقابله با دشمن است و بحث مذاکره و سازش راهکار پایان این خشونت نیست . /2727



شنبه 11 مرداد 1393 - 13:24:03





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن