تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر جوانى كه در سن كم ازدواج كند ، شيطان فرياد بر مى‏آورد كه : واى برمن ، واى بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798428133




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عضو جامعه مدرسین: ملت ایران با شکوه‌تر از قبل در حمایت از مردم ستمدیده غزه در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
عضو جامعه مدرسین: ملت ایران با شکوه‌تر از قبل در حمایت از مردم ستمدیده غزه در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند

عضو جامعه مدرسین: ملت ایران با شکوه‌تر از قبل در حمایت از مردم ستمدیده غزه در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند
آیت‌الله بوشهری با تاکید بر این‌که حملات رژیم‌صهیونیستی و اقدامات گروه تروریستی داعش در یک راستا هستند، گفت: ملت ایران با شکوه‌تر از قبل در حمایت از مردم ستمدیده غزه در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند.
به گزارش نامه نیوز به نقل از تسنیم، آیت‌الله حسینی بوشهری مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور ، با اشاره به تفاوت‌های مراسم روز قدس امسال با سال‌های گذشته تصریح کرد: اولین تفاوت این است که رژیم اشغالگر صهیونیستی بخش عمده‌ای از نیروی نظامی خود را به حمله به مردم بی دفاع غزه اختصاص داده و در این راستا تعداد زیادی کودک، زن و مرد بی‌گناه فلسطینی به شهادت رسیده یا زخمی شدند.

وی با بیان این‌که امروز شاهد هستیم که مجامع بین‌المللی سبوعیت و جنایت‌های رژیم صهیونیستی را تایید می‌کنند، خاطرنشان کرد: با این وجود، مردم کشورهای مختلف حمایت و پشتیبانی خود را از مردم فلسطین اعلام می‌کنند و انزجار و نفرت خود را از جنایات رژیم صهیونیستی ابراز می‌دارند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: بنابراین در این مقطع زمانی که ما در آستانه روز جهانی قدس هستیم، یک اجماع بین‌المللی در میان ملت‌ها علیه رژیم اشغالگر صهیونیستی به‌وجود آمده است.

آیت‌الله حسینی بوشهری با اشاره اقدامات تروریستی داعش نیز اظهار داشت: داعش یک برنامه و سناریوی از پیش تعیین‌شده از سوی کسانی است که امروز از جنایت‌های رژیم اشغالگر قدس حمایت می‌کنند و با وقاحت می‌گویند که رژیم اشغالگر اسراییل در مقابل دیگران از حق مشروع خود دفاع می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: این‌ها در طراحی‌های خود و برای از بین بردن یکپارچگی جهان اسلام و ایجاد توطئه در میان مسلمانان، از چند سال قبل گروهی تحت‌عنوان داعش را ایجاد کردند که آن فجایع و جنایت‌ها را در سوریه به وجود آوردند و اخیرا نیز دامن‌گیر مردم عراق شدند و برخی شهرهای بزرگ عراق را اشغال کردند.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور با تاکید بر این‌که حملات رژیم‌ صهیونیستی و اقدامات گروه تروریستی داعش در یک راستا هستند، تصریح کرد: می‌توان این اقدامات و جنایات را حرکتی دانست که مقابله با جهان اسلام و یکپارچگی آن و مشغول کردن امت اسلامی به خودشان را دنبال می‌کند. کشورهای اسلامی باید این توطئه‌ها را به‌خوبی بشناسند و گرفتار این توطئه نشوند.

آیت‌الله حسینی بوشهری با بیان این‌که دشمن قصد دارد به طرح ایجاد جنگ میان شیعه و سنی دامن بزند، ادامه داد: حتی شنیده می‌شود که برخی سران کشورهای عربی و اسلامی و حتی برخی کسانی که ادعای علم و دانش دارند و خود را از علمای جهان اسلام می‌دانند، ادعا می‌کنند که به دلیل حمایت جمهوری اسلامی ایران از فلسطین و حضور فلسطینی‌ها در جبهه مقاومت، از این جریان حمایت نمی‌کنند و متاسفانه نقشه اختلاف میان شیعه و سنی که از سوی دشمن دنبال می‌شود، در گوشه‌هایی از جهان اسلام، ظهور و بروز یافته است.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: بنابراین باید ملت ما با شکوه‌تر از سال‌های پیش در حمایت از مردم ستمدیده غزه در راهپیمایی روز قدس حضور پیدا کنند و مردم سایر کشورهای اسلامی نیز باید بدانند که دشمنانی دارند که شیعه و سنی برای آنها مهم نیست بلکه تنها از بین رفتن کیان اسلام، نابودی شیعه و سنی و سالم نگه‌داشتن رژیم صهیونیستی از هر گونه حمله و خطر است. آنها می‌خواهند برای رژیم صهیونیستی حاشیه امن ایجاد کنند تا برگ برنده در دست رژیم اشغالگر قدس باشد.



1393/4/31





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن