تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نادان كسى است كه نافرمانى خدا كند، اگر چه زيبا چهره و داراى موقعيتى بزرگ باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799046510




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهروندان ساروی: حمایت از مردم نوار غزه تکلیف همه مسلمانان جهان است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob شهروندان ساروی: حمایت از مردم نوار غزه تکلیف همه مسلمانان جهان است ساری - ایرنا - جمعی از شهروندان ساروی با بیان اینکه روز جهانی قدس ، روز موج بیداری اسلام است ، گفتند: حمایت از مردم نوار غزه تکلیف همه مسلمانان جهان است.


آنان در اجتماع روز جهانی قدس در محل میدان شهید قاسمی ساری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزودند: در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان ، همصدا با دیگر اقشار ملت ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی عظیم روز قدس برای حمایت از اسلام و مردم فلسطین شرکت کردیم.
این شهروندان از روز قدس به عنوان روز نجات اسلام یاد کردند و گفتند که برای حمایت از مردم مسلمان نوار غزه و اننفاضه فلسطین و نابودی رژیم صهیونیستی در راهپیمایی ضد استکباری حضور یافتیم .
ˈمحسن اسلامیˈ دانشجوی دانشگاه مازندران گفت: تکلیف امروز همه مسلمانان، حراست از آرمان قدس و حمایت از ملت مظلوم فلسطین است.
وی افزود: روز قدس، روز تجلی وحدت جهان اسلام در برابر رژیم منحوسی است که سال هاست به مردم مظلوم فلسطین ستم می کند.
وی ادامه داد: این روز بزرگ که یادگار امام عظیم الشان ما است، امروزه به مظهر مبارزه با رژیم صهیونیستی و تجدید عهد مسلمانان برای آزادی قدس شریف تبدیل شده است.
یکی دیگر از شهروندان که برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس به این میدان آمده است می گوید: روز جهانی قدس ، روز اعلام همبستگی با ملت مظلوم فلسطین و ابراز تنفر و انزجار از رژیم صهیونیستی است.
ˈکاظم ابوالحسنیˈ که خود را یکی از هنرمندان تئاتر مازندران معرفی کرد شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس را یک تکلیف شرعی و ملی دانست و گفت : راهپیمایی روز جهانی قدس امسال با توجه به تحولات منطقه با شکوهتر از سال های قبل برگزار شد.
وی افزود : بحث قدس یکی از مسایل مهم جهان اسلام است و همه ملت های مسلمان باید در این روز برای حمایت همه جانبه از مردم فلسطین در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند.
او ادامه داد : با توجه به اوضاع کنونی منطقه و جهان اسلام ، امسال حضور مردم مسلمان منطقه در راهپیمایی ضداستکباری بیشتر شد.
او ادامه داد : ملت ایران از بدو پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی جانانه و عاشقانه در تمامی صحنه های انقلاب حضوری فعال داشتند و به طور قطع امروز جمعه در راهپیمایی ضداستکباری نیز به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی لبیک گفته و با حضور گسترده در آن حمایت همه جانبه خویش را از مردم فلسطین و انزجارشان را از رژیم صهیونیستی اعلام داشتند.
یکی دیگر از شهروندان ساروی نیز از روز قدس به عنوان روز احیای اسلام یاد کرد و گفت : من امروز همپای دیگر هموطنانم در راهپیمایی روز قدس شرکت کردم و تنفر و انزجار خود را نسبت به رژیم سفاک اسرائیل و دیگر سردمداران این رژیم یعنی استکبار جهانی اعلام کنم.
وی اظهارداشت: این روزها اسرائیل اشغالگر با تجاوز به نوار غزه مردم مسلمان و بی دفاع این منطقه را به خاک و خون کشیده و دول بین الملل تنها نظاره گر این جنایات هستند.
وی معتقد است: استکبار جهانی از وحدت و انسجام مسلمانان هراس دارد و روز قدس بهترین فرصت است تا با همدلی بیشتر آحاد مردم برای حمایت مردم ستم دیده جهان در راهپیمایی ضد استکباری شرکت کرده و تنفر و انزجار خویش را نسبت به سردمداران آمریکا و اسراییل جنایتکار اعلام کنیم.
ˈمریم قربانزادهˈ دانش آموز کلاس سوم دبیرستان بنت الهدی ضمن محکوم کردن جنایات هولناک رژیم جعلی اسراییل در به خاک و خون کشاندن مردم بی دفاع غزه، بویژه کشتار بی رحمانه زنان و کودکان بی گناه،گفت: این جنایات در حالی صورت می گیرد که مجامع بین المللی و بویژه شورای امنیت سازمان ملل متحد و حکام عرب منطقه از اندک اقدامی برای توقف این جنایات وحشیانه و محکوم کردن رژیم متجاوز صهیونیستی خودداری می ورزند.
وی افزود: با این همه، مجاهدت جانانه رزمندگان مقاومت اسلامی در غزه و پاسخ دندان شکن آنان به رژیم صهیونیستی، به سر فصل تازه ای از حماسه های مسلمانان مبدل شده است.
یکی از مدیران کل دستگاههای اجرایی مازندران گفت: روز جهانی قدس متعلق به همه مسلمانان جهان است و باید در چنین روزی ملت های مسلمان همصدا و همدل از مردم مظلوم فلسطین و لبنان دفاع و نفرت و انزجار خود را نسبت به استکبار جهانی اعلام کنند.
حجت الاسلام ˈمحمد پناهیˈ مدرس حوزه علمیه مرکز مازندران با بیان اینکه روز جهانی قدس در واقع روز جهان اسلام است ، گفت : آخرین هفته از ماه مبارک رمضان که روز جهانی قدس نامگذاری شده است مردم ولایتمدار ایران اسلامی با شرکت گسترده در راهپیمایی مخصوص این روز ، اقتدار و عظمت اسلام را به نمایش گذاشتند.
او ادامه داد: روز جهانی قدس ، روز عزت ، افتخار ، سربلندی و حماسه سازی مردم ایران اسلامی در حمایت از مردم مسلمان دنیا ، بویژه مردم مظلوم و ستم دیده نوار غزه که این روزها توسط رژیم اشغالگر قدس به خاک و خون کشیده می شوند.
وی اظهارداشت: امروز ملت ایران اسلامی با حضورشان در راهپیمایی ضداستکباری ضمن حمایت همه جانبه خویش از مردم مسلمان فلسطین و اسلام ناب محمدی (ص) و نیز نفرت و انزجار خویش را نسبت به استکبار جهانی اعلام کنند.
یکی از راهپیمایان روز جهانی قدس در ساری با اشاره به اهمیت راهپیمایی روز جهانی قدس امسال، گفت: من به اتفاق خانواده ام در این راهپیمایی شرکت کردم و با مشت های کوبنده خود خواستار نابودی اسراییل و آزادی قدس شریف هستم.ک/4
609/608

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





03/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن