تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه (مستحبى) بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819059575




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چینی‌ها به دنبال سرمایه گذاری در ایران


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: چینی‌ها به دنبال سرمایه گذاری در ایران
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه روابط تجاری ایران و چین در سال‌های اخیر گسترش یافته است، گفت: چینی ها بدنبال سرمایه گذاری مفید و کلان در کشور هستند.
کد خبر: ۴۲۴۷۸۳
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۰:۱۴ - 12 August 2014


رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه روابط تجاری ایران و چین در سال‌های اخیر گسترش یافته است، گفت: چینی ها بدنبال سرمایه گذاری مفید و کلان در کشور هستند.

به گزارش مهر، دکتر علی لاریجانی غروب دوشنبه در حاشیه نمایشگاه تولید، سرمایه گذاری، صنعت و کشاورزی شهر گنسوی چین در قم با بیان اینکه ایران و چین ارتباط تاریخی و دیرین با هم دارند، افزود: نماد دوستی و ارتباط عمیق فرهنگی و تجاری ایران و چین راه ابریشم است.

وی با تاکید بر اینکه روابط ایران و چین در سال‌های اخیر گسترش چشمگیری یافته است، بیان داشت: در سفری که سال گذشته به چین داشتم به وضوح مشاهده کردم که چینی‌ها علاقه زیادی به همکاری تجاری و فرهنگی با ایران دارند.

رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه سفر اخیر دکتر روحانی روند همکاری‌های دو کشور را مثبت و گسترده کرده است، بیان داشت: با توجه به توانمندی‌ها و ظرفیت‌هایی که در قم وجود دارد ضرورت همکاری شهر گنسوی چین با شهر قم احساس می‌شود.

لاریجانی از استقبال گسترده بازرگانان و صنعتگران چین از استعدادها و توانمندی‌های صنعتی، کشاورزی، گردشگری و تولید قم خبر داد و افزود: با توجه به مذاکراتی که صورت گرفته در آینده نزدیک شاهد ایجاد بسترهای همکاری و امضای تفاهم نامه‌های تجاری و سرمایه گذاری خواهیم بود.

وی با بیان اینکه استان قم باید بستر ورود سرمایه گذاران چینی را فراهم کند، اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه‌های مشترک نقطه عطفی برای رونق اقتصادی شهر قم است.

رئیس مجلس شورای اسلامی ایجاد ارتباط‌های تجاری را برای پیشرفت و تعالی استان قم ضروری خواند و گفت: دولت و مجلس مصمم هستند تا از فرصت‌های سرمایه گذاری خارجی در کشور حمایت کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن