تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):پروردگارم هفت چيز را به من سفارش فرمود: اخلاص در نهان و آشكار، گذشت از كسى كه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813016838




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جمع آوری کمک های انساندوستانه برای مردم فلسطین در اکوادور


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: جمع آوری کمک های انساندوستانه برای مردم فلسطین در اکوادور مادرید- ایرنا- دولت اکوادور از روز یکشنبه و برای سه روز کمپین انساندوستانه جمع آوری کمک ها برای اهدای آن به مردم فلسطین را آغاز کرد .


به گزارش ایرنا به نقل از آژانس خبری آندس اکوادور، ˈریکاردو پاتینیوˈ وزیر امور خارجه اکوادور در این باره گفت: ما با ملت فلسطین همدلی و همدردی می کنیم ، خواهان پایان جنگ هستیم و برای فلسطین آنچه را که برای دیگر ملت ها و فرهنگ های بشری که داشتن حق بقا و زندگی در صلح همانند انسانهاست، خواهانیم.
به گفته پاتینیو، دولت اکوادور تصمیم گرفته که همزمان با حمایت ، روابط خود را با دولت فلسطین تقویت کند.
وی همچنین یادآورشد که ˈرافائل کرئا ˈ رییس جمهوری اکوادور به نشانه محکومیت تعرض اسراییل به غزه ، سفری را که قرار بود در شش ماهه دوم سال جاری به سرزمین های اشغالی داشته باشد، لغو کرد.
براساس این گزارش، ˈحانی رماویˈ سفیر فلسطین در اکوادور در مورد اقدامات این کشور تصریح کرد که اکوادور نشان می دهد در کنار مردم فلسطین ، مساله فلسطین و به نفع صلح است.
دولت اکوادور همه مردم کشورش را فراخواند تا کمک های خود نظیر چادر ، مواد غذایی ، کنسرو و پوشاک را به دفاتر وزارت امور خارجه در تمامی کشور تحویل دهند.
در تهاجم صهیونیست ها به نوار غزه حدود 2 هزار فلسطینی شهید و هزاران نفر زخمی و آواره شده اند.
اروپام *1*491**1561**1010



20/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن