تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگز دل به باطل بودن حق و به حق بودن باطل يقين نمى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820753955




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پيشرفت شوره زار در دشت قزوين نگران کننده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ مرداد ۱۳۹۳ (۱۲:۲۶ب.ظ)
پيشرفت شوره زار در دشت قزوين نگران کننده است نماينده قزوين در مجلس گفت: اولويت حل مشکل آبي قزوين بايد در شوراي آب کشور مطرح و براي حل آن برنامه ريزي شود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، داوود محمدي نماينده مردم قزوين در مجلس در مراسم افتتاح مزرعه بادي تاکستان گفت: نمايندگان مجلس از تمامي تنگناهاي کشور و دولت در تامين بودجه مطلع بوده و زحمات دولت تدبير و اميد و وزارت نيرو را ارج مي نهند.
وي افزود: ما خوب مي دانيم که وزارت نيرو و شخص وزير به خاطر مشکلات آبي با حجم وسيعي از درخواست ها در اين زمينه روبرو هستند اما کشور داراي اولويت هايي است که بايد آن ها را رعايت کرد.
محمدي ادامه داد: امروز مشکل آب يک مشکل جهاني است و استان قزوين نيز از اين معضل رنج بسيار مي برد.
وي به افت 25 سانتيمتري سطح آب زيرزميني استان قزوين اشاره کرد و افزود: پيشرفت شوره زارها در دشت قزوين و خشک شدن باغات و چاه ها مردم استان را نگران کرده است.
وي با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري و در مورد ضرورت توجه ويژه به دشت قزوين گفت: بيش از 10 سال از فرمان ايشان به وزير وقت نيرو مي گذرد و دوستان هيچ کار ويژه اي در اين مورد نکردند.
وي از وزير نيرو درخواست کرد که در جلسه آتي شوراي آب که به رياست شخص رئيس جمهور برگزار مي شود حل مشکلات آبي استان قزوين را به عنوان اولويت مطرح کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن