تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):خدا با ما است و نيازمند ديگرى نيستيم، و حق با ما است و باكى نداريم كه كسى از...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820930069




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تدبیر گره گشای طرح های راکد در شهرستان گچساران


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: تدبیر گره گشای طرح های راکد در شهرستان گچساران گچساران - ایرنا - گره گشایی از طرح های راکد مانده در شهرستان گچساران با همت و تدبیر دولت مردان در جذب و اختصاص اعتبارات امکان پذیر شده است.


به گزارش خبرنگار ایرنا، طرح هایی مانند انتقال آب سدکوثر به شهر دوگنبدان، انتقال آب زمین های کشاورزی امامزاده جعفر و انتقال آب به زمین های کشاورزی دشت لیشتر پس از سالها کم توجهی و یا تزریق اعتبار بصورت قطره چکانی در دولت تدبیر و امید مورد توجه قرار گرفته اند.
مصلای شهر دوگنبدان، زیرگذر، تصفیه خانه فاضلاب ، مجتمع فرهنگی هنری و احداث جاده کمربندی از طرح های عمرانی است که پس از سال ها غیرفعال بودن یا حداقل حرکت لاک پشتی با تلاش نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی و حمایت دولت تدبیر و امید شتاب خوبی گرفته است.
توجه دولت تدبیر و امید به طرحهای نیمه تمام به گونه ای بوده که برخی در آستانه بهره برداری ، بعضی افتتاح شده و چند طرح تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.
برخی طرح ها مانند پتروشیمی، سدچمشیر، چهارخطه شدن جاده گچساران، بهبهان بابامیدان و نیروگاه برق سیکل ترکیبی گچساران با جدیت در حال اجراست.
در این میان اختصاص اعتبار برای اجرای طرح بافت فرسوده پس از مدتی طولانی امیدها را برای توسعه و آبادانی شهرستان گچساران زنده کرده است.
فرماندار گچساران گفت: روند اختصاص اعتبار به طرح های عمرانی این شهرستان از سال 91 تاکنون سیر صعودی بسیار چشمگیری داشته است.
عبدالرحیم رحیمی افزود:بسیاری از طرح هایی که سال ها به دلیل کمبود اعتبار راکد مانده بود یا با حرکت کند در حال اجرا بود با جذب اعتبار شتاب خوبی گرفته اند.
وی فعال شدن طرح چهاربانده شدن محور ارتباطی گچساران بابامیدان به بهبهان از سال گذشته با 9 میلیارد ریال اعتبار و امسال با 140 میلیارد ریال اعتبار ،فاضلاب شهر دوگنبدان که سال ها راکد بوده است در سال گذشته 11 میلیارد ریال و امسال 120 میلیارد ریال،طرح آب رسانی رودخانه زهره به زمین های کشاورزی امامزادجعفر پس از سال ها تعطیلی از سال گذشته تاکنون شتاب خوبی گرفته و امسال 200 میلیارد ریال اعتبار، آبرسانی سدکوثر کوثر به شهر دوگنبدان که پس از سال ها انتظار در حال تکمیل شدن است، تکمیل زیرگذر شهر دوگنبدان با 90 میلیارد ریال اعتبار ملی گوشه هایی از خبرهایی است که می توان به آن امید داشت.
نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت گفت: اعتبار اختصاص یافته به شهرستان های گچساران و باشت در سال 90 حدود 46میلیارد و 700 میلیون تومان یعنی 17 در صد از بودجه استان کهگیلویه و بویراحمد بوده است.
غلامرضا تاجگردون افزود: در سال 91 اعتبارات گچساران و باشت 52میلیارد و 200 میلیون تومان یا به عبارتی 22 درصد بودجه استان کهگیلویه و بویراحمد است.
وی میزان اعتبارات طرح های عمرانی گچساران را در سال 92 بیش از 81 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: این اعتبار26 درصد بودجه استان کهگیلویه و بویراحمد بوده است.
وی تصریح کرد: امسال 68 میلیارد تومان اعتبار از محل منابع ملی و استانی برای این دو شهرستان در نظر گرفته شده است که 29 در صد از بودجه استان کهگیلویه و بویراحمد است.
وی با بیان این نکته که در سال 92 تنها 18 درصد از اعتبارات این شهرستان جذب شده است و در سال 93 تاکنون 160 میلیارد ریال یعنی 20 در صد از بودجه نفت و 10 در صد اعتبارات استانی جذب شده است ابرازامیدواری کرد: با ادامه روند کنونی چشم انداز طرح های عمرانی این شهرستان روشن و امیدبخش باشد.
8143/566



20/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن