تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خودتان را بر خوش اخلاقى تمرين و رياضت دهيد، زيرا كه بنده مسلمان با خوش اخلاقى خود به در...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815186170




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آتش سوزی در کارخانه تصفیه روغن خودرو در خمین مهار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: آتش سوزی در کارخانه تصفیه روغن خودرو در خمین مهار شد خمین - ایرنا - مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خمین گفت: آتش سوزی در کارخانه تصفیه روغن این شهرستان در روز دوشنبه با تلاش آتش نشانان مهار شد.


ˈمحسن احمدی ˈ در گفت و گو با ایرنا افزود: این آتش سوزی در ساعت هشت بامداد امروز در کارخانه تصفیه روغن خودرو واقع درشهرک صنعتی این شهرستان اتفاق افتاد که با تماس تلفنی به سامانه 125، نیروهای امداد آتش نشانی شهر خمین و قورچی باشی به محل حادثه اعزام شدند.
وی بیان کرد: شواهد اولیه بیانگر آن است که این آتش سوزی هنگام تخلیه روغن سوخته بر اثر گرمای هوا و داغی روغن آتش سوزی اتفاق افتاده است.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خمین اضافه کرد: متاسفانه قبل از رسیدن آتش نشان ها به محل حادثه برای مهار حریق از آب استفاده شده که نه تها منجر به خاموشی آتش نشده بلکه دامنه آن را تا شعاع 200متری شعله ور کرده است.
احمدی گفت: آتش نشانان به محض ورود به محل حادثه بی درنگ عملیات محاصره آتش را برای پیشگیری از سرایت آن به دیگر قسمت های کارخانه انجام دادند.
وی ادامه داد: این حادثه خوشبختانه تلفات جانی نداشته است.
مدیر عامل کارخانه تصفیه روغن نیز در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، برآورد اولیه از خسارت ناشی از این آتش سوزی را یک میلیارد و800میلیون ریال عنوان کرد.
ˈمهدی محمودی ˈ افزود: امکانات و تجهیزات قوی اطفای حریق در خمین وجود ندارد و امکانات موجود برای مهار آتش سوزیهای بزرگ و صنعتی جوابگوی نیست.
وی ادامه داد: اگر چه نیروی آتش نشانی به موقع در حادثه حضور پیدا کردند اما به دلیل محدودیت تجهیزات مناسب مهار آتش حدود سه ساعت طول کشید.
شهرستان 120هزار نفری خمین دارای یک ایستگاه آتش نشانی با حداقل امکانات و تجهیزات است.ک/3
7276/555/560/



20/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن