تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله شوخى مى‏كردند ولى جز حقّ چيزى نمى‏گفتند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819906069




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

۹۹.۵ درصد جمعیت گاز دارند


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: ۹۹.۵ درصد جمعیت گاز دارند
مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: در حال حاضربالغ بر یک میلیون و ۵۱۶ هزار مشترک یا به روایتی دیگر ۹۹.۵ درصد جمعیت استان اصفهان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند و فقط نیم درصدجمعیتاستاناصفهان گاز ندارند.
سعید مومنی در جمع خبرنگاران افزود:این شرکت از سال ۱۳۴۸ تحت عنوان منطقه ۲ گاز کشور به عنوان یکی از زیرمجموعه ها و مناطق ۱۰ گانه ای که قبل از سال ۸۷ تشکیل شده بود وظیفه انتقال و توزیع گاز در سطح استان های اصفهان، یزد، چهارمحال و بختیاری و بخشی از استان مرکزی را به عهده داشت.وی اظهارداشت: در حال حاضر توزیع گاز استان اصفهان در ۳ بخش تجاری ، خانگی و صنعتی جزووظایف این شرکت است. مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان با اشاره به اینکه این شرکت در حال حاضر سالانه حدود ۱۶ میلیارد متر مکعب گاز طبیعی توزیع می کند ، اضافه کرد: استان اصفهان در این خصوص بالاترین میزان توزیع گاز در سطح کشور را به خود اختصاص داده است. وی از جمله شاخص های گازرسانی استان اصفهان رااجرای ۲۳.۶۰۰ کیلومتر شبکه گازرسانی، اجرای ۱۰۷۵ کیلومتر خط انتقال گاز، نصب ۹۵۰ هزار انشعاب گاز، اشتراک پذیری بیش از یک میلیون و ۵۱۶ هزار مشترک و بهره مندی ۱۰۳ شهر و از مجموع ۱۰۷شهر استان اصفهان از نعمت گاز طبیعی اعلام کرد و افزود: از دیگر شاخص های این شرکت بهره مندسازی ۶۶۳۰ واحد صنعتی از گاز طبیعی، بهره مندسازی بیش از ۱۲۵۰ روستا از مجموع ۱۴۳۵ روستای سطح استان از نعمت گاز طبیعی، گازرسانی به ۱۴۸ جایگاه سی ان جی ، بهره مندسازی ۴۲ شهرک صنعتی از گاز طبیعی و راه اندازی ۸۰۰ ایستگاه تقلیل فشار و حفاظت از زنگ می باشد. ۹۹.۵ درصد جمعیت استان اصفهان گاز دارند مومنی در بخش دیگری از سخنان خود اظهارداشت: هم اکنون ۹۹.۵ درصد جمعیت استان اصفهان بالغ بر یک میلیون و ۵۱۶ هزار مشترک از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند. وی تصریح کرد: از میزان توزیع۱۶ میلیارد مترمکعب گاز طبیعی در استان اصفهان، ۴۶درصد به بخش صنعت، ۱۵ درصد آن به نیروگاه ها، ۶ درصد به پالایشگاه ها، ۳ درصد بهCNG و حمل و نقل، ۴ درصد به بخش تجاری و ۲۶ درصد به بخش خانگی اختصاص می یابد و مصرف می شود. مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان میزان مصرف گاز در خانوارهای شهری را زیاد عنوان کرد و افزود:متوسط استفاده خانوارهای شهری از گاز طبیعی ۶.۱ مترمکعب در روز و متوسط مصرف خانوارهای روستایی نیز ۶.۵ مترمکعب در روز است. راه اندازي ۱۰۰ ايستگاه TBS در استان اصفهان ضروری است مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان با اشاره به آلودگی هوای شهر اصفهان در زمستان سال گذشته، گفت: فقط ۱۷ درصد از آلودگی هوای شهر اصفهان در زمستان سال گذشته مربوط به نیروگاه ها و مابقی مربوط به خودروها و دیگر آلاینده ها بوده است. وی به مصرف گاز نیروگاه شهید منتظری اشاره کرد و افزود: مصرف گاز این نیروگاه در سال ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون متر مکعب است. مومنی با تاکید بر ضرورت راه اندازي ۱۰۰ ايستگاه TBS در استان اصفهان، اظهار داشت: برای حفظ شبکه های گازرسانی موجود باید بیش از ۱۰۰ ایستگاه TBS در سطح استان راه اندازی شود که برای هر ایستگاه حداقل ۵۰ متر مربع زمین مورد نیاز است که تامین این نیاز اساسی حمایت و همکاری شهرداری ها را می طلبد. وی افزود: مکان یابی محل احداث این ایستگاه ها انجام شده که اغلب در قسمت های بدون استفاده خیابان ها است.




تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن