تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 19 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خنديدنِ بى تعجّب [و بى جا] يا راه رفتن و سخن گفتنِ بى ادبانه بپرهيز.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805816172




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تسریع در اجرای پروژه های فرهنگی و ورزشی شهرداری همدان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر همدان تاکید کرد: تسریع در اجرای پروژه های فرهنگی و ورزشی شهرداری همدان خبرگزاری پانا: رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان بر تسریع در روند اجرای پروژه های فرهنگی و ورزشی شهرداری تاکید کرد.
۱۳۹۳ دوشنبه ۲۰ مرداد ساعت 09:56



به گزارش خبرگزاری پانا، رضا غلامی خجسته در بازدید اعضای کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورا از روند اجرای پروژه فرهنگسرای کوی محمدیه به همراه شهردار منطقه دو و معتمدین این محله با بیان این مطلب افزود: با وجود نیروهای توانمند و جوان در شهرداری انتظار می رود عملیات اجرایی فرهنگسراها و سالن های ورزشی با سرعت بیشتری انجام شوند. خجسته با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت حوزه فرهنگی، اظهار کرد: سیاست‌ها و مهمترین برنامه های  کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان حرکت در مسیر تحقق فرمایشات رهبری است. وی اضافه کرد: به دنبال افتتاح فرهنگسراها و سالن های ورزشی در نقاط مختلف شهر از جمله فرهنگسراهای مهر و قرآنی رضوان واقع در شهرک ولی عصر (عج) ، سالن ورزشی شاهد، فرهنگسرای پیشکسوتان و ... هم اکنون نیز فرهنگسرای کوی محمدیه در دست اجرا بوده و از پیشرفت خوبی برخوردار است. وی با اشاره به اختصاص مبلغ 10 میلیارد و 460 میلیون ریال بودجه برای تجهیز و احداث فرهنگسرای کوی محمدیه اظهار کرد: ساختمان این فرهنگسرا در چهار طبقه احداث می شود که طبقات آن شامل پارکینگ، سه واحد تجاری جهت عرضه محصولات فرهنگی و یک واحد اشتغال، یک طبقه جهت واحد آموزشی شامل کلاسهای  قرآنی و معارف، کلاسهای مختلف آموزشی، یک طبقه کتابخانه شبانه روزی و یک طبقه نیز برای خانه عالم و واحد شهرداری ناحیه است. رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان پیشرفت فیزیکی پروژه فرهنگسرای محمدیه را 45 درصد اعلام کرد و یادآور شد: انتظار می رود با روندی که این پروژه دارد عملیات اجرایی آن تا پایان سال جاری به اتمام برسد و مردم ولایتمدار منطقه از ظرفیت این فرهنگسرا بهره مند شوند. غلامی خجسته ضمن تشکر از تلاش شهرداری همدان در خصوص پیشرفت مناسب پروژه فرهنگسرای کوی محمدیه، زحمات و پیگیریهای ناصر فتحی یکی از معتمدین محله و همکاران وی در خصوص تهیه و اهدای زمین فرهنگسرای این منطقه از سوی مردم را نیز قابل تقدیر دانست و افزود: زیرساخت‌های فرهنگی از اهداف کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان است که در این راستا در هر یک از مناطق شهر چندین فرهنگسرا در حال ساخت یا راه اندازی بوده كه این امر می تواند اقدام بزرگی در راستای تحقق اهداف و برنامه های فرهنگی باشد. رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینكه اقدامات فرهنگی در كاهش معضلات اجتماعی بسیار مؤثر است، اضافه كرد: فعالیت‌های فرهنگی را باید مدیریت و جهت‌دهی كرده تا از معضلات اجتماعی كاسته شود. غلامی خجسته تاکید کرد: لازم است برای تمامی فرهنگسراهای احداث شده یک واحد جهت عرضه محصولات فرهنگی پیش بینی شود. وی در ادامه با اشاره به اختصاص 364 میلیارد ریالی بودجه فعالیتهای فرهنگی شهرداری با بیان اینکه علاوه بر این رقم تکمیل فرهنگسراها و سالن های ورزشی همدان 500 میلیارد ریال دیگر نیز نیاز دارد، از خیرین خواست که شورا و شهرداری را در ساخت این پروه ها کمک کنند. وی اظهار کرد: فرهنگسراها و سالن های ورزشی که توسط افراد خیر ساخته شود به نام آنها نیز نامگذاری می شود و امید است خیرین، ما را دراین امر خیر و فرهنگی یاری رسانند.  











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن