تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):ریشه های کفر سه چیز است:حرص و بزرگ منشی نمودن و حسد ورزیدن.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819000506




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اقدامات سازنده فرهنگی به زودی در منطقه 12 شهرداری اجرایی می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: شهردار منطقه 12: اقدامات سازنده فرهنگی به زودی در منطقه 12 شهرداری اجرایی می شود تهران بزرگ - ایرنا - با بیان اینکه بخش خصوصی در حوزه نوسازی بافت فرسوده فعال است، گفت: نوسازی در حال انجام است و اقدامات خوبی در حوزه عمرانی انجام شده که به زودی شاهد اقدامات ارزشمندی در زمینه فرهنگسازی نیز خواهیم بود.


علی کفایی محمدنژاد روز دوشنبه در حاشیه مراسم افتتاحیه طهران قدیم در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، با تاکید بر فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر تغییر سبک زندگی مردم تصریح کرد: ضرورت برگزاری این جشنواره در محله هرندی به دلیل بافت فرسوده آن و در راستای سیاست شهردار تهران مبنی بر کم کردن فاصله شمال و جنوب تهران احساس می شد.
وی ادامه داد: بالا بردن فرهنگ عمومی مردم منطقه، غنی سازی اوقات فراغت، پرداختن به مسایل و موضوعات آموزشی، تغییر سبک زندگی مردم از جمله رویکردهای شهرداری برای بهره مندی مردم منطقه از برنامه های آموزشی، اجتماعی و فرهنگی است که شهروندان مناطق دیگر از آن برخوردار هستند.
محمدنژاد اظهار کرد: در قالب این جشنواره غرفه های متعددی در این جشنواره دایر شده که بر سبک زندگی تأثیرگذار است و موضوعاتی از قبیل حقوق شهروندی، رفع آسیب های اجتماعی و سلامت، تفریحات سالم را با حداکثر امکانات و هم سطح برنامه هایی که در برج میلاد اجرا می شود، به پا کرده ایم.
شهردار منطقه 12 با بیان اینکه یک سوم منطقه 12 بخصوص محله هرندی در بافت فرسوده قرار دارد، خاطرنشان کرد: بافت فرسوده موضوع مهمی است که باید در سطح ملی به آن توجه شود.
وی اضافه کرد: پروانه های رایگان برای نوسازی بافت فرسوده در محله هرندی صادر می شود تا مردم با میل و رغبت به نوسازی منازل مسکونی خود اقدام کنند و تلاش ما این است که در این منطقه با قدرت خوبی جلو برویم.
شهردار منطقه 12 با اشاره به همکاری ناجا و شهرداری اظهار داشت: برنامه ریزی خوبی با ناجا انجام داده ایم تا معتادان محل را جمع آوری کنیم. در این رابطه حدود نیمی از معتادان جمع آوری شده و به مراکز ترک اعتیاد اعزام شده اند، این در حالی است که برخی از این افراد توسط شهرداری تحویل داده شده اند.
وی با تاکید بر اینکه در این منطقه گرمخانه داریم که شهرداری متولی آن است اما گرمخانه در حد معضلات محله نیست، اظهار کرد: تمام تلاش ما این است تا با اجرای برنامه های متنوع در این جشنواره اوقات فراغت شهروندان را پر و آنها را از آسیب های موجود در این منطقه دور کنیم.
شهردار منطقه 12 عنوان کرد: برنامه های مربوط به اوقات فراغت در همه سراهای محله، مساجد و پارک ها در طول سال انجام می شود، همچنین بازی محلات که وسعت زیادی دارد در برخی پارک ها انجام می شود.
محمد نژاد تصریح کرد: این منطقه حدود 500 اثر ثبت شده و 800 بنای واجد شرایط در بافت تاریخی دارد که متولی آن میراث فرهنگی است که مرمت بخشی از این آثار توسط شهرداری انجام شده است.
جشنواره بزرگ فرهنگی، اجتماعی و تفریحات ورزشی طهران قدیم منطقه 12 به مدت 15 روز در محله هرندی در بوستان خواجوی کرمانی روز گذشته با حضور هوشیار مدیر عامل برج میلاد، حاج آقا امرودی معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری تهران، لاله افتخاری نماینده مجلس و مدیران این منطقه با محوریت سلامت و ایمنی شهروندان آغاز شد.
تهرام/7561/1393/ 699



20/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن