تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس براى كسب رضايت خدا و آگاهى در دين قرآن بياموزد، ثوابى مانند همه آنچه كه به ف...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821204378




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حادثه قطار مشهد - تهران ناشی از اشکال ریلی بوده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: عضو کمیسیون عمران مجلس حادثه قطار مشهد - تهران ناشی از اشکال ریلی بوده است سمنان - ایرنا - عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی حادثه عصر شنبه خروج چند واگن قطار مسافری از ریل در محور مشهد - تهران را ناشی از اشکال در خطوط ریلی دانست.


ˈعلیرضا خسرویˈ روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: برخی از فعالیتهای راه آهن از جمله رسیدگی به خطوط ریلی به بخش خصوصی واگذار شده است و متاسفانه کارگران آن نیز چند وقتی حقوق نگرفته اند.
وی گفت: با افزایش نرخ بلیط قطارها، تشکیلات راه آهن به کارهای راحت تری رسیدگی کرده اند و باید به اینگونه مسایل که با امنیت سفر مرتبط است رسیدگی کنند.
وی با تاکید بر وجود امنیت در حمل و نقل ریلی و بروز چند حادثه در ماههای اخیر گفت: سقوط هواپیما در تهران و نیز حادثه قطار در یک روز، توجه بیشتر به مسایل حمل و نقل مردم را ضروری ساخته است.
خسروی به شناور شدن قیمت بلیط هواپیما و قطار در کشور اشاره کرد و گفت: متاسفانه با شناور شدن نرخ ، افزایش کیفیت خدمات و رضایت مندی مردم را به دنبال نداشته است.
نماینده مردم شهرستانهای سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تذکر داده شده در این ارتباط در مجلس گفت: در هواپیما متاسفانه با شناور شدن قیمت بلیط خود هواپیماها نیز شناور شده اند.
در حادثه روز یکشنبه در مسیر ریلی راه آهن شمالشرق سه واگن شامل دو واگن مسافری و یک واگن توشه در انتهای قطار عادی درجه دو مشهد - تهران بین ایستگاههای شیرین چشمه تا بسطام در شهرستان شاهرود از خر خارج شد که خوشبختانه مسافران این قطار آسیبی ندیدند.ک/3
599



20/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن