تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نـادانى، مايـه مرگ زندگان و دوام بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819957652




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بورس کالا در منطقه آزاد انزلی افتتاح می‌شود / ضرورت ترمیم زیرساخت‌های گردشگری


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: بورس کالا در منطقه آزاد انزلی افتتاح می‌شود / ضرورت ترمیم زیرساخت‌های گردشگری خبرگزاری پانا:مدیر عامل سازمان منطقه آزاد انزلی نزدیک بودن به پایتخت را از مزیت‌های منطقه آزاد انزلی عنوان کرد و گفت: به زودی بورس کالا در منطقه آزاد انزلی افتتاح می شود.
۱۳۹۳ دوشنبه ۲۰ مرداد ساعت 09:39




باشگاه خبرنگاران نوشت:

رضا مسرور، مدیر عامل سازمان منطقه آزاد انزلی گفت: یکی از مزیت های منطقه آزاد انزلی نزدیکی به پایتخت است و البته مزیتی های دیگری هم خلق کرده ایم که صرفا در انزلی وجود دارد. * افتتاحییه بورس کالا در منطقه آزاد انزلی موقعیت خوب منطقه آزاد انزلی شرایط راه اندازی بورس کالا را دارد تا در شمال کشور ارتباط بهتری میان تجار داخلی و خارجی برقرار گردد. وی بیان کرد: بورس کالا در منطقه آزاد انزلی در 26 مرداد با حضور مسئولین مربوطه عملیاتی وافتتاح میشود،کالاهایی استراتژیکی مانند چوب، آهن، برنج و چای در بورس کالا قابل ارائه و خرید و فروش است که با توجه به موقعیت استان گیلان و محصولات خوب کشاورزی و همچنین بخشی از واردات چوب و آهن از محدوده منطق آزاد انزلی است.

مسرور در ادامه افزود: که این عوامل موجب محیا شدن شرایطی میشود که تجار خودشان کالاهایشان را در بورس کالا انزلی عرضه و این یک ظرفیت مناسب برای ارتباط تجار کشوربه سایر کشورها است تا در عرضه کالاهای بورسی در منطقه آزاد انزلی فعالیت کنند. * سرمایه گذاری در منطقه آزاد انزلی از امتیازات مهم منطقه آزاد انزلی، وجود بندرانزلی درسواحل دریای خزر به عنوان جزئی از آن است كه دارای امكانات و تاسیسات بندری مناسبی جهت تخلیه و بارگیری و انبارداری بوده و در آینده نزدیك نقش مهمی در كریدور شمال جنوب خواهد داشت. مدیر عامل سازمان منطقه آزاد انزلی در رابطه با بخش های سرمایه گذاری شده در انزلی گفت:بخش های سرمایه گذاری شده درساخت مجتمع های تجاری و صنعت است که در حال حاضر 100 واحد صنعتی در این منطقه در حوزه پوشاک و صادرات به اروپا مشغول هستند. وی در خصوص دیگر ظرفیت های خوب انزلی را ترانزیت و گردشگری دانست و اظهار داشت: در 2 بخش ترانزیت و گردشگری منطقه آزاد انزلی را میتوان فعال تر کرد که در این خصوص اراده کشور ما و کشور روسیه بستگی دارد. * زیرساخت های گردشگری در انزلی انزلی از گذشته های دور مورد توجه گردشگران داخلی و خارجی بوده است و بخصوص سیاحان خارجی در سفرنامه های خود به دیدنیهای انزلی، درختهای مرکبات، مرداب، گلها و ... اشاره کرده اند. قایقرانی‌، ماهیگیری و شكار پرندگان روی تالاب انزلی‌، قایقرانی در دریا و گردش در پارك و بلوار ساحلی و دیدار از بازار محلی مجموعه ای از خدماتی است كه برای گردشگران تدارك دیده شده است که باید زیرساخت های آن مورد توجه قرار گیرد.

مسرور در رابطه با گردشگری توضیح داد: بخش گردشگری در انزلی با مشکلات زیرساختی مواجه است،و برای رفه آن ما از سرمایه گذاران جدیدی برای ساخت هتل و مراکز تجاری دعوت کرده ایم وهمچنین درهفته دولت کلنگ زنی چندین طرح سرمایه گذاری برای ساخت هتل و مرکز تجاری را خواهیم داشت. * سرمایه گذاری خارجی در منطقه آزاد انزلی منطقه آزاد انزلی محدوده حراست شده بندری و غیر بندری است كه از شمول برخی ازمقررات جاری كشور متبوع خارج بوده وبا بهره گیری از مزایایی نظیر معافیتهای مالیاتی ، بخشودگی سود و عوارض گمركی ، عدم وجود تشریفات زاید ارزی، اداری و مقررات دست و پاگیر و همچنین سهولت و تسریع در فرآیندهای صادرات و واردات با جذب سرمایه گذاری خارجی و انتقال فناوری به توسعه سرزمین اصلی كمك می نماید. مدیر عامل سازمان منطقه آزاد انزلی در خصوص سرمایه گذاری های خارجی در منطقه آزاد انزلی گفت: در بخش صنعت و کالای همراه مسافر،چینی ها دراین منطقه سرمایه گذاری کرده اند که با فعال شدن کالای همراه مسافربا قاچاق مبارزه وکالاها هم ساماندهی میشوند، البته باید بگویم کالای همراه مسافر 3 الی 4 ماه است که به مرحله راه اندازی رسیده است.  











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن