تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):وصول به خداوند عزوجل سفری است که جز با عبادت در شب حاصل نگردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802801602




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آرامش موجود حاصل اعتدال گرایی وافزایش سفرهای دیپلماتیک ثمره تلاش های یک ساله دولت است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: یک فعال سیاسی اصولگرا: آرامش موجود حاصل اعتدال گرایی وافزایش سفرهای دیپلماتیک ثمره تلاش های یک ساله دولت است تهران-ایرنا- جواد آرین منش، فعال سیاسی اصولگرا گفت: در طول یک سال گذشته شاهد آرامش نسبی در عرصه سیاسی هستیم که در واقع حاصل اعتدال گرایی و دوری از افراط گری است.


جواد آرین منش در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا به مناسبت سالگرد آغاز به کار کابینه دولت یازدهم در 24 مرداد گفت: در طول یک سال گذشته شاهد آرامش نسبی در عرصه سیاسی هستیم که در واقع حاصل اعتدال گرایی و دوری از افراط گری است.
وی با اشاره به اینکه دولت در این زمینه موفق عمل کرده و به این ترتیب الگوی اعتدال و پرهیز از افراط نهادینه شده است افزود: با ایجاد چنین تغییری در فضای سیاسی کشور حتی برخی افراط گرایان هم تلاش می کنند رفتارهای خود را اعتدالی کنند.
آرین منش تصریح کرد: در طول یک سال گذشته امکان طرح دیدگاههای مختلف در فضایی مناسب فراهم شد و به این ترتیب زمینه نیز برای توسعه تعامل تشکل ها و احزاب سیاسی به وجود آمد که این مسئله می تواند نوید بخش استفاده از ظرفیت های سیاسی و بهره گیری از خرد جمعی از سوی دولت در عرصه سیاسی باشد.
این فعال سیاسی اصولگرا در ادامه با اشاره به اینکه دولت نقد پذیر بوده و از صاحبنظران نیز برای نقد منصفانه و عالمانه دیدگاههای دولت دعوت می کند گفت: دولت روحانی از منتقدان به عنوان بازوی مشورتی استفاده می کند که این مسئله زمینه را برای استفاده از نظرات صاحبنظران فراهم می کند.
وی در بخش دیگری از گفت و گو تعامل میان قوای سه گانه را با توجه به اصل تفکیک قوا ضروری دانست و افزود: حل مشکلات کشور در گرو تعامل میان قواست و وجود چالش میان قوا موجب آسیب به مردم می شود.
به گفته آرین منش در یک سال اخیر تعامل قوا مناسب و مطلوب بوده است و می تواند بهتر هم باشد.
این فعال سیاسی اصولگرا دولت تدبیر را دولتی قانونمدار دانست و گفت: در طول یک سال گذشته شاهد نمونه های بارزی از قانون گریزی که در دولت قبل وجود نداشت نبودیم و این دولت طبق چارچوب قانونی و در مدار قانون حر کت می کند.
این نماینده سابق مجلس با اشاره به اینکه تلاش دولت حاکمیت اخلاق در جامعه است بیان داشت: انتظار مردم این است که دولتمردان الگویی از اخلاق اسلامی را به منصه ظهور برسانند و دولت یازدهم تلاش بسیاری در این زمینه داشته است.
آرین منش در بخش دیگری از گفت و گو با اشاره به اینکه دولت روحانی در عرصه دیپلماسی تلاش بسیار خوبی را از ابتدا آغاز کرده است گفت: گرچه هنوز مذاکرات به نتیجه نهایی نرسیده اما در مجموع ورود در عرصه مذاکرات آثار مثبتی را به دنبال داشته است از جمله کاهش عناد و فشارهای سیاسی و اقتصادی که در دولت گذشته از سوی کشورهای غربی و آمریکایی با آن مواجه بودیم.
وی ادامه داد: تلاش های دیپلماتیک دولت باعث شکسته شدن تحریم ها شد.
این فعال سیاسی اصولگرا بیان داشت: این روزها شاهد توسعه روابط اقتصادی با اروپا و افزایش سفرهیئت های دیپلماتیک به کشورمان هستیم که در واقع، ثمره تلاش هایی است که در عرصه دیپلماتیک دولت یازدهم انجام شده است.
آرین منش افزود: در طول یک سال گذشته شاهد توسعه روابط دیپلماتیک بین کشورمان و کشورهای همسایه و اروپایی و آمریکایی هستیم که این مسئله ایجاد وضعیت اقتصادی مناسبت تر را نیز به همراه خواهد داشت. فشارهای خارجی در اقتصاد کشورمان کاهش یافته و حاصل داخلی آن آرامش نسبی درعرصه اقتصادی و ثبات نسبی در بازار است.
سیام(4)**م.ش**1449



19/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن