تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مومن برای مومن برکت و برای کافر، اتمام حجت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798436664




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راه اندازی مدرسه گردشگری؛ خواسته فعالان گردشگری چهارمحال وبختیاری


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: راه اندازی مدرسه گردشگری؛ خواسته فعالان گردشگری چهارمحال وبختیاری شهرکرد- ایرنا- فعالان صنعت گردشگری چهارمحال وبختیاری راه اندازی مدرسه عالی هتلداری و گردشگری را در شهرستان کوهرنگ خواستار شدند.


به گزارش ایرنا، غار و آبشار شیخ علیخان، فرهنگ غنی مردم شهرستان کوهرنگ به ویژه عشایر، تونل کوهرنگ، چشمه دیمه و مناظر اکوتوریسمی زیبا و چشم نواز این شهرستان، همه و همه از چلگرد و شهرستان کوهرنگ جاذبه طبیعی اکوتوریسمی و مقصد جدید گردشگری ساخته است.
فصل زمستان نیز این منطقه به مقصد گردشگری زمستانی تبدیل می شود و گردشگران زیادی را از نقاط مختلف کشور به سوی خود جلب می کند.
جاذبه ها و نعمت های خدادای، بخشی از زیبایی های شهرستان کوهرنگ از کانون های گردشگر پذیر استان چهارمحال وبختیاری است که همه و همه نشان از وجود توانمندی و ظرفیت فراوان در این استان برای تبدیل شدن به قطب گردشگری کشور است.
ورود حدود یک میلیون و 400 هزار گردشگر در تعطیلات پس از عید سعید فطر امسال به چهارمحال وبختیاری نیز از تبدیل شدن این استان به مقصد جدید گردشگری خبر می دهد.
حجت الاسلام و المسلمین ˈحسن روحانیˈ رئیس جمهوری اسلامی ایران نیز در سفر استانی خود به چهارمحال وبختیاری در جمع مردم شهرکرد به بیان ظرفیت های این استان برای تبدیل شدن به یکی از قطب های گردشگری کشور پرداخت.
رئیس دولت یازدهم به سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور و مدیران استانی دستور داد طرح جامع گردشگری استان تا پایان سال جاری تهیه شدن و برای تصویب به هیات دولت ارائه شود.
رئیس جمهوری همنین در این سخنان خود در این سفر، گفت که با تهیه و اجرای این طرح، اشتغالزایی شش هزار نیروی کار را به همراه دارد.
دکتر روحانی همچنین از اجرای 79 طرح در سال های 92 و 93 در بخش های مختلف با سرمایه ای بیش از 206 میلیارد تومان خبر داد که در شهرستان هیا 9 گانه چهارمحال وبختیاری اجرا می شود.
ˈمسعود سلطانی فرˈ رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نیز پانزدهم مردادماه همزمان با سفر رئیس جمهوری و هیات دولت به چهارمحال وبختیاری در جمع فعالان بخش گردشگری این استان با بیان سخنان رئیس جمهوری در خصوص توانمندی های استان در رونق گردشگری، گفت:در نشست های متعدد هیات دولت از گردشگری به عنوان موتور توسعه اقتصادی این استان نام برده شده است.
با این وجود، جمعی از فعالان گردشگری چهارمحال وبختیاری همچنان بیم آن دارند که تبدیل شدن این استان به قطب گردشگری در حد حرف باقی بماند.
رئیس اتحادیه هتلداران چهارمحال وبختیاری در گفت و گو با ایرنا با استقبال از سخنان رئیس جمهوری، رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و نگاه استاندار این استان به موضوع گردشگری، گفت:فعالان گردشگری نیز برای تحقق برنامه های این بخش، دولت را یاری می دهند.
ˈفریدون رئیسی دهکردیˈ با بیان اینکه چهارمحال وبختیاری از نبود زیرساخت های توسعه گردشگری رنج می برد، افزود:نبود نیروی انسانی متخصص و کارآزموده در این بخش از مشکلاتی است که باید برای رفع آن برنامه ریزی کرد.
وی اضافه کرد:در صنعت هتلداری نیز فعالان و هتلداران با نبود نیروی انسانی متخصص در بخش های مختلف هتل روبرو هستند.
رئیسی دهکردی ادامه داد:به عنوان مثال، برای جذب آشپز یا حتی مسئول پذیرش هتل که آموزش های لازم را به صورت تخصصی و جامع فراگرفته باشد در مضیقه هستیم و مجبوریم این نیروها را از دیگر استان تامین کنیم.
رئیس اتحادیه هتلداران چهارمحال وبختیاری با بیان اینکه اگر چه آموزش هایی نیز در برخی مراکز آموزش عالی استان به دانشجویان این رشته ها ارائه می شود، افزود:آموزش های ارائه شده به فراگیران و دانش پذیران کاربردی نیست و در بیشتر موارد دانشجوی دانش آموخته آموزش های عملی را فرا نگرفته است.
این فعال گردشگری چهارمحال وبختیاری ادامه داد:کوهرنگ قطب گردشگری این استان است و اگر قرار است تحولی در گردشگری استان اتفاق بیفتد بهتر است از این منطقه آغاز شود.
رئیسی دهکردی تاکید کرد:اگر مدرسه یا مرکز آموزش عالی در این شهرستان راه اندازی شود که بتواند آموزش های عملی به فراگیران ارائه دهد، اشتغال بومیان این منطقه فراهم شده و نیاز صنعت گردشگری نیز به نیروی متخصص رفع می شود.
یکی دیگر از فعالان گردشگری شهرستان کوهرنگ و از هتلداران این منطقه نیز در این موضوع گفت:کوهرنگ از مناطقی است که زمینه مناسبی برای رونق گردشگری و افزایش سرمایه گذاری دارد.
ˈعلیداد محمد حسینی ˈ که مدیر یکی از هتل های شهرستان کوهرنگ است، افزود:اگر نیروی انسانی متخصص مورد نیاز گردشگری در بخش های مختلف آن نظیر هتلداری، دفاتر خدمات مسافرتی، راهنمایان تور و صنعت نوشیدنی و غذا در چهارمحال وبختیاری به ویژه شهرستان کوهرنگ فراهم شود، اقتصاد این شهرستان و استان نیز از درآمدهای گردشگری رونق بیشتری به خود می گیرد.
به نظر می رسد در صورتی که مرکزی که بتواند حین ارائه آموزش های نظری به فراگیران صنعت گردشگری، آموزش های عملی حین تحصیل را در هتل ها به دانش پذیران ارائه دهد، در این شهرستان راه اندازی شود، نیاز صنعت هتلداری نیز به نیروی کار متخصص رفع می شود.
به گزارش ایرنا، چلگرد مرکز شهرستان کوهرنگ در فاصله 85 کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال وبختیاری قرار دارد.
547
سیدبهادر حسینی



19/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن