تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):لباس پاكيزه غم و اندوه را برطرف مى كند و باعث پاكيزگى نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819726631




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بارگاه منور رضوی نباید تحت تاثیر هیچ نماد شهری دیگری قرار گیرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: بارگاه منور رضوی نباید تحت تاثیر هیچ نماد شهری دیگری قرار گیرد مشهد- ایرنا- شهردار مشهد گفت: بارگاه منور رضوی بالاترین و شاخص ترین نماد شهر مشهد است و نباید تحت تاثیر هیچ نماد شهری دیگری قرار گیرد.


سید صولت مرتضوی شنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بارگاه منور رضوی نمادی است که بر پیشانی کشور می درخشد.
وی افزود: باید به حدی این نماد معنوی برجسته شود که تمام نمادهای عالم در برابر عظمت این بارگاه منور محو گردد.
مرتضوی با تاکید بر اینکه مشهد باید به کارخانه انسان سازی تبدیل شود، گفت: توسعه فضاهای رفاهی و تفریحی نیز در کنار توسعه فرهنگی معنوی این شهر ضروری است.
وی در ادامه با اشاره به معضل ترافیک در شهر مشهد، گفت: شهرداری متولی ترافیک شهری نیست و اختیار دادن طرح در این زمینه را ندارد.
مرتضوی با بیان اینکه مشکل مدیریت شهری ، عدم اجرای قوانین برنامه های توسعه ای است ، افزود: در برنامه های چهارم و پنجم توسعه به مدیریت یکپارچه شهری تاکید شده ، اما عملی نگردیده است.
وی با اشاره به بدهی 20 میلیارد ریالی دستگاههای اجرایی و دولت به شهرداری مشهد، اظهار کرد: این مطالبات متعلق به دولت امروز نیست و از گذشته باقی مانده است.
مرتضوی تصریح کرد: سال گذشته قرار بود دولت برای پرداخت مطالبات شهرداریها، نیروگاه برق آبادان را واگذار کند که این امر نیز محقق نشد.
مرتضوی با بیان اینکه علیرغم عدم تخصیص اعتبارات دولتی ، پروژه های عمرانی مشهد با قوت اجرا می شود ، ادامه داد: در سال جاری حدود هفت هزار میلیارد ریال برای پروژه خط 2 قطار شهری هزینه می شود که این رقم به میزان دو برابر بودجه عمرانی استان است.
وی در ادامه ضمن گرامیداشت 17 مرداد ماه سالروز شهادت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار، افزود: این شهید خبرنگار اسوه صداقت و شهامت بود که سال 77 به دست گروهک طالبان در افغانستان به شهادت رسید.
شهردار مشهد افزود: امروز نیز قصه پرغصه دیگری در دنیا در حال رقم خوردن است و رژیم صهیونیستی با به خاک و خون کشاندن کودکان و زنان بی دفاع غزه بار دیگر چهره زشت و پلید استکبار را به همگان نشان داد.
مرتضوی گفت: سکوت دردآور رسانه های غربی در مقابل این ظلم و تجاوز و کشتار بی رحمانه قابل توجیه نیست./2
7505/659



19/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن