تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در عمل مؤمن يقين ديده مى‏شود و در عمل منافق شك.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819216858




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون دادگستری یزد از آغاز رسمی طرح امید در این استان خبر داد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: معاون دادگستری یزد از آغاز رسمی طرح امید در این استان خبر داد یزد - ایرنا - معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری یزد، از آغاز رسمی طرح فرهنگی امید در این استان خبر داد.


به گزارش روابط عمومی دادگستری یزد که روز شنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، سید ˈعلی اصغر رفاهیˈ گفت: ارتقای مکارم اخلاقی و تعهد اجتماعی از اهداف طرح این است.
وی اضافه کرد: این طرح با همکاری پلیس امنیت اخلاقی استان و در مورد چند جرم مشهود از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز شد.
این مسوول ادامه داد: در مرحله اول، برخورد با جرائمی همچون روزه خواری ، بدحجابی و آلودگی صوتی در دستور کار قرار گرفت و پس از برگزاری جلسه توجیهی با پلیس امنیت اخلاقی استان این طرح بصورت رسمی کلید خورد.
معاون معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری یزد اظهار داشت: در طرح امید، جوانانی که در اثر غفلت مرتکب جرائم شده اند به جای تشکیل پرونده و اعزام به دادسرا به کلاس های توجیهی مهارت های زندگی و ارتقاء سطح اعتقادات مذهبی معرفی می شوند.
رفاهی شعار این دوره را اخلاق، معرفت، یادآوری و ذکر و دستگیری از دیگران ذکر کرد و اظهار داشت: انسان متقی، خانواده مطهر، جامعه سالم و اخلاقی نیز چشم انداز این دوره است که باید برای رسیدن به آن برنامه ریزی و تلاش کرد.
وی، بازگشت به فطرت پاک انسانی و روحیه هنجار پذیری را رهاورد این طرح عنوان و گفت: غفلت، حب به دنیا و دوری از آموزه های دینی و مذهبی ، فطرت انسان را نابود می کند.
رفاهی با اشاره به تشکیل دو جلسه از این طرح در ماه مبارک رمضان خاطر نشان کرد: استقبال از این جلسات خوب بوده و شرکت کنندگان نسبت به حضور در این دوره که با سَبکی جدید اجرا می شود ابراز رضایت کردند.
وی گفت: البته این طرح برای تمامی اقشار اجتماعی اعم از افراد سالم و آسیب دیده و یا در معرض بزه و آسیب می تواند مورد استفاده قرار گیزد .
وی گفت: چنانچه شرایط برگزاری این طرح برای آحاد جامعه فراهم شود شاهد نتایج بسیار ارزنده ای خواهیم بود.ک1
7536/616



18/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن