تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 17 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): مؤمن را بر مؤمن، هفت حق است. واجب ترين آنها اين است كه آدمى تنها حق را بگويد،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

سایت نوید

کود مایع

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799669944




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار مرکزی: جهاد دانشگاهی پیشرو در خدمات علمی ناباروری است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: استاندار مرکزی: جهاد دانشگاهی پیشرو در خدمات علمی ناباروری است اراک - ایرنا - استاندار استان مرکزی گفت:ایجاد مرکز فوق تخصصی درمان و تحقیقات ناباروری توسط جهاد دانشگاهی استان مرکزی ، فعالیتی ارزشمند در راستای یکی از نیازهای بنیادین سلامت و تحکیم بنیان خانواده است.


ˈمحمدحسین مقیمیˈ شامگاه شنبه در جریان بازدید از بخشهای مختلف جهاد دانشگاهی استان مرکزی به مناسب سالگرد تاسیس این نهاد (16 مرداد ماه) افزود: این مرکز با پیشرفته ترین تجهیزات در درمان های فوق تخصصی نازایی و ژنتیک به عنوان نخستین قطب درمان ناباروری غرب کشور ایجاد شده و هم اینک پذیرش آزمایشی دارد.
وی عنوان کرد: مرکز ناباروری جهاد دانشگاهی استان مرکزی دستاور علمی مهمی در زمینه سلامت و فعالیتهای پزشکی این نهاد است که به بار نشسته است.
استاندار استان مرکزی خاطرنشان کرد: پیش از این زوجهای نابارور استان مرکزی برای پیگیری مراحل درمانی خود مجبور به سفر به استانهای دیگر و صرف هزینه های سنگین بودند که با راه اندازی و تکمیل این مرکز زمینه خدمات کیفی و مناسب در داخل استان برای آنها فراهم شده است.
مقیمی ادامه داد: این مرکز دارای بخشهای تخصصی زنان و نازایی، بخش تخصصی مردان (آندرولوژی)، مشاوره نازایی، مشاوره ژنتیک، مشاوره روانشناسی و تغذیه ،ART(لقاح آزمایشگاهی)، اتاق عمل، مرکز تصویربرداری و آزمایشگاه است ولی متاسفانه به دلیل نبود متخصص فلوشیپ هم اینک امکان راهبری چرخه کامل خدمات در آن وجود ندارد.
استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: آمادگی کامل برای رایزنی جذب نیروی متخصص فلوشیپ نازایی و سرعت بخشی برای بهره برداری کامل این مرکز از سوی استانداری وجود دارد.
مقیمی توضیح داد: جهاد دانشگاهی از بدو تاسیس تاکنون برای کشور کارگشا بوده و با تربیت نیروی انسانی محقق ، پرسشگر و خلاق توانسته با ایجاد جهش علمی سرمایه های علمی و معنوی در بخشهای مختلف کشور ایجاد کند.

*** رسانه های جریان ساز بخش مهم توسعه متوازن استان مرکزی
استاندار استان مرکزی در از بازدید خود از مجموعه جهاد دانشگاهی استان مرکزی از دفتر خبرگزاری ایسنا نیز دیدن کرد و گفت: رسانه های متعهد و جریان ساز بخش مهمی از توسعه متوازن در منطقه هستند و با راهبری برنامه های هدفمند و ایجاد تعامل و همگرایی بین بخش های مختلف می توانند آهنگ توسعه استان را شتاب بخشند.
مقیمی تصریح کرد: خبرگزاری ها در استان مرکزی با اقدامات حرفه ای توانسته اند بخش بزرگی از عملکرد دولت، مشکلات و نقاط قوت استان را برجسته سازی کنند اما برای رسیدن به شرایط مطلوب راه زیادی در پیش است.
وی توضیح داد: خبرگزاری ایسنا که پیوستگی با بدنه دانشگاه و تولید علم دارد بایستی بهترین بهره را از جریان علمی دانشگاهی و اتصال علم با بخشهای مختلف جامعه داشته باشد و در این راستا توفیق زیادی نیز داشته است.
استاندار مرکزی گفت: این خبرگزاری توانسته به نحو شایسته، شفاف و با صداقت در جریان رقابت رسانه ای استان حضور یابد و در کنار مجموعه خبرگزاریهای استان چهره ای از حرکت به سوی حرفه ای شدن را به نمایش بگذارد.

*** نشر افکار قرآنی در جامعه راه مصون سازی نظام
استاندار استان مرکزی در ادامه بازدید از جهاد دانشگاهی استان مرکزی با حضور در خبرگزاری قرآنی (ایکنا) گفت: نشر افکار قرانی و آموزه های الهی در سطح گسترده و در لایه های مختلف اجتماعی بهترین راه مصون سازی جامعه و نظام از کجروی ها و تفکرهای التقاطی و منحرف است.
مقیمی اضافه کرد: خبرگزاری ایکنا به عنوان تنها پایگاه خبری آموزه ها و اخبار قرانی در بین کشورهای اسلامی عمل می کند و این ظرفیت باید به شایستگی توسعه یابد.
وی خاطرنشان کرد: باید تلاش شود مجموعه خبرگزاری ایکنا فعالتر از قبل در راستای اطلاع رسانی معنوی گام بردارد.
کار ساخت و تجهیز مرکز فوق تخصصی درمانی و تحقیقاتی ناباروری جهاد دانشگاهی استان مرکزی از سال 89 آغاز شده و آماده سازی فضای آن با وسعت یکهزار و 400 متر مربع هفت میلیارد ریال و تجهیز آن 30 میلیارد ریال هزینه داشته است.
هم اینک 15 متخصص ناباروری با این مرکز همکاری دارند و در یک ماه فعالیت آزمایشی آن 470 زوج نابارور پذیرش شده اند و 70 زوج نابارور در انتظار اتاق عمل هستند.
بانک خون بند ناف جهاد دانشگاهی استان مرکزی نیز با سه شعبه در شهرستانهای اراک ، ساوه و دلیجان هم اینک 600 نمونه خون را نگهداری می کند.ک/2
560/559



18/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن