تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شيعيان ما كسانى‏اند كه در راه ولايت ما بذل و بخشش مى‏كنند، در راه دوستى ما به يكديگر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814941502




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گرایش جوانان به مواد مخدر باعث تبدیل آنان به نسلی بی اراده می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: گرایش جوانان به مواد مخدر باعث تبدیل آنان به نسلی بی اراده می شود قروه - ایرنا - فرماندار قروه گفت: گرایش جوانان به مواد مخدر باعث تبدیل آنان به نسلی بی خیال، بی اراده و مخرب می شود.


به گزارش ایرنا، محمد شرفبیانی روز شنبه در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر قروه افزود: مواد مخدر دردی است که جامعه با آن مواجه شده است و نیروی انتظامی باید جهادگرانه در این عرصه مبارزه کند.
به گفته وی کشفیات و دستگیری زیاد عوامل مواد مخدر در شهرستانی همچون قروه پیامد نگران کننده ایی دارد و قطعا مصرف مواد مخدر بیشتر از این هم امکان دارد وجود داشته باشد.
شرفبیانی تاکید کرد: نباید برای مبارزه با مواد مخدر پیشگیری و آموزش را فراموش کرد باید تمام توان خود را در این راستا به کار برد.
فرماندار قروه افزود: مقوله آموزش برای مبارزه با مواد مخدر باید از دوران کودکی آغاز شود آموزش و پرورش، دانشگاه ها و رسانه ها بویژه صدا و سیما در این راستا می توانند نقش مهمی در افزایش آگاهی عمومی در حوزه مواد مخدر داشته باشند.
وی افزود: اگر در خطبه های نماز جمعه، کارگاه های آموزشی، نمایشگاه ها و کمپ های ترک اعتیاد، به بحث مبارزه با مواد مخدر پرداخته شود و از طرفی برخورد شدیدی هم در این راستا صورت گیرد می توان شرایط بهتری فراهم کرد.
وی گفت: مقوله آموزش باید مستمر باشد نه اینکه به دوره خاصی محدود شود، بلکه باید به عنوان دغدغه همیشگی جامعه باید مستمر باشد تا بازدهی موثری داشته باشد.
شرفبیانی اظهار کرد: بحث مبارزه با مواد مخدر بحث بسیار پیچیده است و تمام لایه های جامعه در آن درگیر هستند.
به گفته وی گاه سیستم اقتصاد نابسامان یا نوسانات اقتصادی در جامعه از علت های اصلی گرایش مواد مخدر است گاهی خانواده ای از نظر مالی تمکن پیدا می کند و گاهی خانواده ایی نیز دچار مشکل می شود و برای التیام روح و روان خود به روش نادرست مصرف مواد مخدر روی می آورد که علاوه بر خود برای جامعه نیز مشکلاتی ایجاد می کند.ک/2
7345/533



18/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن