تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):هر كس در مسجد سهله دو ركعت نماز بخواند، خداوند، دو سال بر عمر او مى‏افزايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804055437




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عبور از بحران اشتغال نیازمند اتکای بیشتر به آموزش های فنی و حرفه ای است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: استاندار قزوین: عبور از بحران اشتغال نیازمند اتکای بیشتر به آموزش های فنی و حرفه ای است قزوین-ایرنا- استاندار قزوین گفت: به منظور عبور از بحران اشتغال و ایجاد فرصت های شغلی جدید باید به آموزش های فنی و حرفه ای بیشتر توجه و اتکا کرده و به تقویت آنها بپردازیم.


به گزارش ایرنا، ˈمرتضی روزبهˈ روز شنبه در جمع کارکنان و مربیان اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین که به مناسبت گرامیداشت هفته ملی مهارت (11تا17مرداد) در مرکز فنی شماره یک شهرستان البرز برگزار شد، افزود: تقویت مهارت و آموزش یکی از ضرورت جامعه امروزی ما به شمار می رود.
وی با بیان اینکه در آموزه های دینی بر فرهنگ کار و تلاش و نکوش سستی و تن پروری تاکید زیادی شده است، اظهار کرد: در کنار آموزش مهارت های فنی و حرفه ای باید برای ترویج جوهره کار تلاش کنیم و اهمیت آنرا به کارآموزان متذکر شویم.
استاندار قزوین با اشاره به بوسه پیامبراکرم(ص) بر دستان کارگر و تکریم از مقام او، گفت: این اقدام رسول اسلام حرکت نمایشی نبود بلکه ارزش گذاری نسبت به موضوع مهم و با اهمیت کار بود.
روزبه، جوهره کار را در جامعه امروز از خود کار دارای اهمیت بیشتری دانست و افزود: امروز یکی از خلاء های جامعه ما بی توجهی به جوهره کار و ارزش آن می باشد که موجب شده است تا به منظور انجام کارهای مختلف برای خود شان و شئون نادرستی قایل بشویم و از فرهنگ کار دور شده و فاصله بگیریم.
این مسوول با بیان اینکه امروز دانشجویان خود را کارجو به جامعه تحویل می دهیم، اظهار کرد: در صورتی که اگر با اهمیت آموزش و ارزش کار را برای آنان تبیین کنیم، می توان آنها را هنگام فارغ التحصیلی به عنوان دانش آموختگان کارآفرین تحویل جامعه داد.
استاندار قزوین با بیان اینکه انسان ها همه در هر حرفه، جا و مکان به آموزش نیازمند هستند، گفت:در حال حاضر بسیاری از کارهای جدی جامعه بدست افرادی است که از آموزش های لازم برای کارهای مربوطه بی بهره بوده اند.
روزبه، توسعه آموزش ها مبتنی بر نیازهای جامعه را یک ضرورت مهم برشمرد و اظهار کرد: بی توجهی به آموزش، آسیب ها و خسارات زیادی را برای جامعه به همراه داشته است.
این مسوول با اشاره به اینکه مدیریت شهری هزینه های زیاد و سنگینی را برای ساخت پروژه های مختلف مانند پل عابر پیاده انجام می دهد اما شاهد ان هستیم که شهروندان استفاده چندانی از آن نمی کنند، اظهار کرد: این مشکل بدلیل بی توجهی به بعد انسانی در کارها و نادیده گرفتن ضرورت آموزش رخ می دهد.
*** انتقاد استاندار از هدررفت آب در خیابان های قزوین
وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر جدی گرفتن آموزش برای همه مشاغل و افراد در جامعه، با اشاره به وجود بحران کم آبی در قزوین، گفت: با این وجود شاهدیم هنگام آبیاری درختان و فضای سبز موجود در خیابان ها و بلوار ها بیشتر آبها به جای آبیاری گلها و درختها به خیابان سراریز می شوند.
استاندار قزوین ادامه داد: این معضل بدون شک به خاطر بی توجهی و نداشتن آموزش های لازم و بی اهمیت تلقی کردن مهارت در حرفه نگه داری فضای سبز صورت می گیرد.
روزبه با اشاره به مشکلات ترافیکی در سطح شهرها، اظهار کرد: بخش زیادی از مشکلات مربوط به این حوزه نیز مربوط به غفلت و سرمایه گذاری نکردن لازم در بعد انسانی کارها و بی توجهی به فرهنگ سازی و آموزش به شهروندان می باشد.
وی بر نوآوری در ارایه آموزش های مورد نیاز جامعه و توجه به مهارت آموزی در طول زندگی افراد تاکید کرد و در پایان گفت: برای رسیدن به بهره وری در تمامی امور و برخوردار شدن از اقتصادی پویا توجه به مسایل یاد شده اجتناب ناپذیر است.
در پایان این همایش، از نخبگان مهارت در استان قزوین تجلیل و قدردانی شد.
7392/ 614



18/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن