تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مشورت با عاقلِ خيرخواه، خجستگى، بركت، رشد و توفيقى از سوى خداست. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819251552




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مجوز تاسیس 12 رشته دکترای تخصصی در دانشگاه آزاد زنجان اخذ شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مجوز تاسیس 12 رشته دکترای تخصصی در دانشگاه آزاد زنجان اخذ شد زنجان- ایرنا- رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان گفت: این دانشگاه مجوز تاسیس 12 رشته دکترای تخصصی را از وزارت علوم تحقیقات و فناوری اخذ کرد.


به گزارش ایرنا، یدالله رجایی روز شنبه با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا، افزود: در راستای توسعه تحصیلات تکمیلی، شورای گسترش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با راه اندازی 12 رشته دکترای تخصصی در دانشگاه آزاد اسلامی زنجان موافقت کرد.
وی یادآورشد: دانشگاه آزاد اسلامی زنجان با داشتن بیش از 300 عضو هیات علمی تمام وقت و زیر ساخت های لازم همواره پیگیر توسعه تحصیلات تکمیلی بوده و خوشبختانه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و همچنین سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی با درخواست این دانشگاه برای تاسیس 12 رشته دکترای تخصصی موافقت کردند.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان واحد گفت: توسعه تحصیلات تکمیلی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا در روند توسعه و پیشرفت استان و کشور گامی روبه جلو تلقی می شود که این دانشگاه بر همین مبنا عمل کرده و امید آن می رود که تاسیس رشته های جدید در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان بتواند در این زمینه موثر و مفید واقع شود.
رجایی در خصوص زمان پذیرش دانشجو در رشته های تازه تاسیس دکترای این واحد دانشگاهی، یادآور شد: دانشگاه آزاد اسلامی زنجان از مهرماه سال جاری در مجموع برای 14 رشته دکترا و 33 رشته کارشناسی ارشد دانشجو پذیرش خواهد کرد.
دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان گفت: زبان شناسی همگانی، الهیات و معارف اسلامی با گرایش علوم قرآن و حدیث، روان شناسی تربیتی، روابط بین الملل، حقوق بین الملل عمومی، علوم سیاسی با گرایش مسایل ایران، علوم سیاسی با گرایش سیاست گذاری عمومی، مدیریت دولتی، مدیریت صنعتی، مدیریت آموزشی، مهندسی برق با گرایش قدرت و مهندسی عمران با گرایش سازه رشته های تازه تاسیس مقطع دکترای تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان است.
7325/596



18/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن