تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عمل اندک و بادوام که بر پایه یقین باشد و در نزد خداوند از عمل زیاد که بدون یقین ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819247908




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دانشگاه آزاد اسلامی زنجان مجوز تاسیس 12 رشته دکترای تخصصی را اخذ کرد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > زنجان رجائی:
دانشگاه آزاد اسلامی زنجان مجوز تاسیس 12 رشته دکترای تخصصی را اخذ کرد
زنجان - خبرگزاری مهر: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان گفت: در راستای توسعه تحصیلات تکمیلی، شورای گسترش وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری با راه اندازی 12 رشته دکترای تخصصی در دانشگاه آزاد اسلامی زنجان موافقت کرد.



به گزارش خبرگزاری مهر، یدالله رجائی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی زنجان با دارا بودن بیش از 300 عضو هیأت علمی تمام وقت و زیر ساخت های لازم همواره پیگیر توسعه تحصیلات تکمیلی بوده و خوشبختانه وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری و همچنین سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی با درخواست این دانشگاه در تاسیس 12 رشته دکترای تخصصی موافقت کردند.

وی اضافه کرد: توسعه تحصیلات تکمیلی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا در روند توسعه و پیشرفت استان و کشور گام روبه جلو تلقی می شود که دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان بر همین مبنا عمل کرده است و امید آن می رود که تاسیس رشته های جدید در واحد زنجان بتواند در این زمینه مؤثر و مفید واقع شود.

دبیر هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان در خصوص زمان پذیرش در رشته های تازه تاسیس دکترای این واحد دانشگاهی ، تصریح کرد : انشاء الله دانشگاه آزاد اسلامی زنجان از مهرماه سال جاری در مجموع برای 14 رشته دکترا و 33 رشته کارشناسی ارشد دانشجو پذیرش خواهد کرد.

رجائی گفت: زبان شناسی همگانی ، الهیات و معارف اسلامی با گرایش علوم قرآن و حدیث ، روان شناسی تربیتی ، روابط بین الملل ، حقوق بین الملل عمومی ، علوم سیاسی با گرایش مسائل ایران ، علوم سیاسی با گرایش  سیاستگذاری عمومی ، مدیریت دولتی ، مدیریت صنعتی ، مدیریت آموزشی ، مهندسی برق با گرایش قدرت و مهندسی عمران با گرایش سازه رشته های تازه تاسیس مقطع دکترای تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان می باشند. اجرای طرح نشاط معنوی تا 22 مرداد ماه در زنجان معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از اجرای طرح نشاط معنوی تا 22 مرداد ماه در زنجان خبر داد.

حجت الاسلام فخر الدین خدابنده لو با اشاره به اینکه این اداره کل برنامه‌های فرهنگی خود را امامزادگان و بقاع متبرکه اجرا می‌کند، تصریح کرد: برخی از برنامه‌ها به صورت مستمر و برخی نیز به صورت فصلی و در مناسبت‌های خاص سال اجرایی می‌شود.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با بیان اینکه از جمله برنامه‌های اوقاف و امور خیریه برگزاری مراسم جشن در میلاد ائمه معصومان (ع) است، گفت: همچنین در ایام شهادت ائمه معصومان (ع) و رحلت پیامبر اکرم (ص) و مناسبت‌های ملی و مذهبی نیز برنامه‌های ویژه در امامزادگان اجرایی می‌شود.

حجت الاسلام خدابنده لو با اشاره به اینکه این برنامه‌ها در امامزادگان سطح استان اجرایی می‌شود، تصریح کرد: بر اساس ظرفیت‌های امامزادگان برنامه‌های جانبی نیز در این مناسبت‌ها برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در کنار اجرای برخی از برنامه‌های مناسبتی توسط اوقاف خیمه‌های معرفت نیز در امامزادگان دایر می‌شود، افزود: این خیمه‌ها به منظور ارائه خدمات در زمینه پاسخگویی به سوالات شرعی مراجعان و گردشگران مذهبی دایر می‌شود.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در ادامه با اشاره به اجرای طرح نشاط معنوی در امامزادگان که به صورت مناسبتی و در ایام تابستان در این مکان‌های مقدس اجرا می‌شود، اظهار کرد: اجرای این طرح از تیرماه آغاز شده است. اولین دوره مسابقات قرآن کریم در دو بخش بانوان و آقایان و بدون محدودیت سنی برگزار می شود

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل به تشریح شیونامه این مسابقات پرداخت و گفت: رقابتها در دو بخش ترتیل و مفاهیم قرآن بانوان و آقایان بدون محدودیت سنی در سه سطح شهرستانی، استانی و ملی برگزار خواهد شد که منتخبین استانی در ولات حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) در قم و مشهد به صورت کشوری در این بخش ها رقابت خواهند کرد.

حمید حسنی تصریح کرد: در بخش مفاهیم شرکت کنندگان کتاب دقایقی با قرآن محسن قرائتی را مطالعه و آزمون خواهند داد که در مرحله شهرستانی تا صفحه 110 و در مرحله استانی تا صفحه 150 و در مرحله کشوری کل کتاب را آزمون خواهند داد.

حسنی با اشاره به اینکه مسابقات قرآنی یک برنامه ملی است افزود: کلیه هیاتها، موسسات و ارگان های فرهنگی در اجرای این برنامه مهم ما را یاری کنند و نسبت به اطلاع رسانی شایسته آن اقدام کنند تا بتوانیم تا 21 مرداد ماه از کلیه علاقمندان در ادارات ورزش و جوانان ثبت نام به عمل آوریم.


۱۳۹۳/۵/۱۸ - ۱۴:۴۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن