تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):لباس پاكيزه غم و اندوه را مى برد و موجب پاكيزگى نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814296155




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همکاري 1000 مگاواتي صنايع در روزهاي اوج مصرف


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ مرداد ۱۳۹۳ (۱۶:۴۲ب.ظ)
معاون هماهنگي توزيع توانير خبر داد: همکاري 1000 مگاواتي صنايع در روزهاي اوج مصرف معاون هماهنگي توزيع شرکت مادرتخصصي مديريت انتقال، توليد و توزيع نيروي برق ايران (توانير) از همکاري 1000 مگاواتي صنايع در روزهاي اوج مصرف برق در کشور خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، غلامرضا خوش‌خلق افزود: امسال گرما درمقايسه با سال‌هاي گذشته طولاني‌تر و از شدت بيشتري برخوردار بوده است.
وي با بيان اينکه اوج پيک مصرف برق در کشور با 48 هزار و 527 مگاوات در روز چهارم مردادماه سال‌جاري اتفاق افتاد، گفت: با توجه به پيش‌بيني‌هاي صورت‌گرفته، به نظر مي‌رسد که پيک جديدي نداشته باشيم مگر اينکه دماي هوا دوباره به‌صورت مداوم افزايش داشته باشد.
وي وضعيت کنوني شبکه برق را طبيعي توصيف کرد و گفت: در روزهاي گذشته مشکل خاصي از جهت تامين برق مشترکان نداشتيم با اين حال، وقوع حادثه پراکنده و کوچک در يک شبکه 700 هزار کيلومتري طبيعي است که اين حوادث هم با تلاش همکاران به‌سرعت و در کمترين زمان برطرف مي‌شود.
وي ضمن قدرداني از تمام مشترکان و همکاري صنايع در روزهاي اوج مصرف برق در کشور، گفت: براساس برنامه‌ريزي‌هاي انجام‌شده، به صنايعي که با صنعت برق همکاري کرده باشند، پاداش تعلق مي‌گيرد.
وي تصريح کرد: تاکنون صنايع کشور درمجموع حدود 1000 مگاوات همکاري کرده‌اند که اين همراهي آنها در ساعت‌هاي پيک مصرف بوده است.
معاون هماهنگي توزيع توانير يادآور شد: سال گذشته نيز 2323 واحد صنعتي با صنعت برق همکاري داشته‌اند.
وي سپس با بيان اينکه حدود چهار سال است که پيک روز بر پيک شب غالب شده است، گفت: طي سال‌هاي گذشته توزيع 100 ميليون شعله لامپ کم‌مصرف در کشور و انجام مجموعه‌اي از اقدام‌هاي ديگر، به کاهش پيک در شب منجر شد.
وي خاطرنشان کرد: با توجه به نرخ رشد مصرف انرژي در کشور، هر 10 سال بايد ظرفيت توليد و خطوط انتقال کشور دو برابر شود که اين مستلزم سرمايه‌گذاري‌هاي بسيار سنگين است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن