تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه خداوند خير بنده اى را بخواهد، واعظى از درون او برايش قرار مى دهد كه او را به ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820391171




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آتش سوزی مرز ترکمنستان در خراسان شمالی خسارتی نداشت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: آتش سوزی مرز ترکمنستان در خراسان شمالی خسارتی نداشت بجنورد - ایرنا - مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان شمالی گفت: وقوع آتش سوزی در مناطق مرزی ترکمنستان به مراتع و عرصه های این استان خسارتی وارد نکرده است.


ˈموسی صابریˈ روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: این آتش سوزی که روز پنجشنبه بخشی از مراتع مرزی کشور همسایه را فراگرفته بود به صورت جزیی به مراتع خراسان شمالی نیز نفوذ کرد که با حضور بموقع نیروهای استان در عصر جمعه مهار شد.
وی افزود: هنوز گروههایی از نیروهای منابع طبیعی و مرزبانی برای جلوگیری از وقوع پیشامدهایی از این دست در منطقه مستقر هستند.
استان خراسان شمالی دارای 301 کیلومتر مرز مشترک زمینی با کشور ترکمنستان است که در محدوده شهرستانهای بجنورد، شیروان، راز و جرگلان و مانه و سملقان واقع است.
سرپرست معاونت اجتماعی مرزبانی خراسان شمالی در تماس خبرنگار ما از آتش سوزی مراتع در مرز این استان و جمهوری ترکمنستان اظهار بی اطلاعی کرده و گفت: تاکنون گزارشی در این خصوص به این معاونت ارایه نشده است.
سرهنگ ˈعلیرضا الهامیˈ شنبه به خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار کرد: به محض دریافت گزارش، این معاونت اطلاع رسانی لازم در این مورد را انجام خواهد داد.
به گفته منابع محلی، آتش سوزی مراتع در آنسوی مرزهای خراسان شمالی در کشور ترکمنستان روی داده که دود غلیظ آن بخشی از مناطق مرزی این استان را فراگرفت.
خراسان شمالی 100 هزار نفر مرزنشین متشکل از اقوام ترک، کرد، تات و ترکمن در مناطق مرزی خود با کشور جمهوری ترکمنستان دارد که از طریق دامپروری و کشاورزی امرار معاش می کنند. ک/3
7184/623/626



18/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن