تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هیچ تهیدستی سخت تر از نادانی و هیچ مالی سودمندتر از عقل نیست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820796435




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیشترین تردد جاده‌ای دوماهه در مازندران


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


اقتصادی > راه و مسکن
بیشترین تردد جاده‌ای دوماهه در مازندران
معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: بيشترين تردد جاده اي در سطح كشور در ماه‌هاي خرداد و تير در استان مازندران بوده است.



به گزارش خبرگزاری مهر، اسماعيل غلامي در مراسم معارفه مديركل جديد و توديع مديركل سابق اداره‌كل حمل و نقل و پايانه‌هاي استان مازندران با اشاره به اینکه بيشترين تردد جاده اي در سطح كشور در ماههاي خرداد و تير در استان مازندران بوده است، اظهار داشت: اين موضوع بيانگر اهميت جايگاه حمل و نقلي استان مازندران است و در طول ايام سال بيشترين سفرگردشگران داخلي و خارجي متعلق به اين استان است بنابراین سازمان نيز به سهم خود در ايجاد شرايط و امكانات زيرساختي در اين استان تلاش مي‌کند.

وي ضمن تاكيد بر نگهداري از راه‌هاي استان به عنوان زيرساخت اصلي سفر و حمل و نقل جاده‌اي، گفت: سازمان راهداري و حمل و نقل جاده‌اي با اولويت حفظ و نگهداري مطلوب از راه‌هاي شرياني كشور، همواره تلاش مي‌کند تا متناسب با اعتبارات تخصيص يافته ساليانه در 210  هزار كيلومتر از انواع راه‌هاي مواصلاتي كه جز سرمايه‌هاي ملي است، شرايط مطلوبي براي سفرهاي هموطنان و استفاده‌كنندگان از راه‌ها مهيا کند.

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای توسعه امكانات جاده اي از جمله مجتمع‌هاي خدماتي - رفاهي بين راهي و ارتقاء سطح خدمات در بخش حمل و نقل جاده‌اي را از برنامه‌هاي جدي سازمان بر شمرد و افزود: به حداقل رساندن سهم جاده در سوانح رانندگي جزء‌وظائف سازمان بوده و ادارات كل استاني همه‌ساله با صرف اعتبار تخصيص يافته فعاليت‌هاي گسترده ايمني را در دستور كار خود قرار دارند.

در اين مراسم علي نبيان معاون امور عمراني استانداري مازندران نيز اقدامات انجام شده در جهت كاهش 30 درصدي موتورسواران را موفق ارزيابي كرد و اظهار داشت: با تلاش‌هاي صورت‌پذيرفته توسط اداره‌كل حمل و نقل و پايانه‌هاي استان و برگزاري چند همايش و توزيع كلاه ايمني در سطح گسترده در بين موتورسواران اقدام جدي در جهت افزايش ايمني سفرها صورت‌ پذيرفته است كه بايد با قوت ادامه يابد.

براساس اين گزارش مجيد نصراله‌نژاد مديركل سابق حمل و نقل و پايانه‌هاي استان مازندران هم با اشاره به كاهش تلفات سوانح جاده‌اي در اين استان در سالهاي اخير گفت: بيشترين تلفات سوانح رانندگي استان مازندران مربوط به موتورسواران و عابران پياده است كه با اقدامات پيشگيرانه، آموزش، اطلاع رساني و استفاده از ابزار و امكانات هوشمند جاده‌اي سوانح روندي رو به كاهش را طي مي‌کند كه به حداقل رساندن تصادفات در دستور كار اداره است.

وي آموزش 60 هزار راننده ناوگان حمل و نقل عمومي را در مدت 7 ماه ، ايمن‌سازي 400 مدرسه حاشيه راه را از نقاط قوت فعاليت‌هاي اداره‌كل برشمرد و افزود: هم‌اكنون 42 دستگاه دوربين نظارت تصويري جاده‌اي، 8 دستگاه دوربين ثبت سرعت غيرمجاز، 73 دستگاه ترددشمار برخط همچنين 160 دستگاه پل عابر پياده در راههاي استان نصب است كه نقش شاياني در جهت افزايش ايمني سفرهاي مردم دارد.

احمد آفرين محمدزاده مديركل جديد حمل و نقل و پايانه‌هاي استان نيز در اين مراسم از برنامه‌هاي خود در جهت افزايش ايمني سفرها، جلب حداكثري رضايت‌مندي هموطنان با بهره‌مندي از ظرفيت موجود در استان در بخش حمل و نقل جاده‌اي به ويژه بخش خصوصي و تشكلهاي صنفي همچنين كاركنان با نشاط اداره‌كل گزارش كاملي را ارائه نمودند.

 


۱۳۹۳/۵/۱۸ - ۱۵:۰۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن