تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز قلعه و دژ محکمی است که نمازگزار را از حملات شیطان نگاه می دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815429562




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ضرورت نظارت بیشتر بربازی های رایانه ای کودکان ونوجوانان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: ضرورت نظارت بیشتر بربازی های رایانه ای کودکان ونوجوانان خبر گزاری پانا:معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان گفت:بازیهای رایانه ای امروز سهم مهمی از وقت کودکان و نوجوانان را تشکیل می دهد .
۱۳۹۳ يکشنبه ۱۹ مرداد ساعت 12:12



  به گزارش خبرگزاری پانا،حمید خالقی گفت: پدر و مادرها همیشه این نگرانی را دارند که مبادا فرزندان کم سن و سال آنها تصاویر مبتذل و یا مستحجنی ببینند .زیرا دیدن تصاویر خاص جنسی می تواند برای کودکان فاجعه آمیز باشد. وی افزود: کودکانی که صحنه ها و تصاویر مبتذل می بینند با مشکلات عدیده ای همچون بلوغ زودرس ، خودارضایی ، همجنسگرایی ، شب ادراری، کابوسهای شبانه و حتی مشکلات دیگر روانی مواجه خواهند شد. خالقی ضمن هشدار به خانواده ها افزود: نظارت و رسیدگی بیشتر روی شبکه های ماهواره ای ، سایتها،موبایل و رایانه ای که هدفمندانه طراحی و ساخته شده غفلت می کنند. وی یاد آور شد: البته تهاجم فرهنگی علیه اخلاق در این بازیها حتی به نمایش عریان رابطه جنسی محدود نشده بلکه تولیدکنندگان این بازیها در یک اقدام کاملا هدفمندانه و توطئه آمیز مسائل دیگری را نمایش می دهند.مسائلی که تماس آن برای کودکان می تواند فاجعه آمیز باشد . مسائلی مانند تجاوز!!در برخی از این بازیها مسئله تجاوز یکی از سوژه های اصلی است به گونه ای که انگار این موضوع به نمایش گذاشته شده تا قبح آن را پیش چشم نوجوانان جوامع مذهبی و اسلامی بشکنند. این مقام قضایی اظهارداشت:امید داریم مسئولینی که مسئولیت نظارت بر تولید و توزیع بازیهای رایانه ای را بر عهده گرفته اند به وظیفه سنگین خود به خوبی عمل نمایند تا خانواده ها بتوانند با خیالی آسوده برای فرزندان خود بازیهای رایانه ای با نشان استاندارد فرهنگی تهیه کنند و خانواده ها نیز با دیدن این گونه بازیها نظارت بیشتری داشته باشند. و در انتها نیز توصیه می شود که به جهت توجه بیشتر به موضوع مذکور فیلم تهیه شده توسط فارس نیوزکه بر روی وب سایت این معاونت(www.kermanpishgiri.ir) قرار گرفته را نیز ملاحظه فرمایند.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن