تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سجده شكر برهرمسلمانى واجب است،با آن نمازت را كامل و پروردگارت را خشنود مى سازى و فرش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818904816




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کسب 7 جایزه در جشنواره و نمایشگاه مطبوعات مازندران/ اهدای جایزه خبرنگار مهر به کودکان مظلوم غزه


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > مازندران اختتامیه جشنواره مطبوعات مازندران/
کسب 7 جایزه خبرگزاری مهر در جشنواره و نمایشگاه مطبوعات مازندران/ اهدای جایزه خبرنگار مهر به کودکان مظلوم غزه
بابلسر - خبرگزاری مهر: چهارمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاریها و رسانه های مجازی استان مازندران با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد و خبرنگاران و عکاسان خبرگزاری مهر موفق به کسب هفت جایزه در این جشنواره شدند.



به گزارش خبرنگار مهر، آیین اختتامیه چهارمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاریها و رسانه های مجازی مازندران جمعه شب با معرفی برگزیدگان رشته های مختلف در بابلسر برگزار شد.
 
در این جشنواره خبرگزاری مهر رتبه ها دوم در بخش گزارش، مصاحبه، ویژه، رتبه اول و سوم بخش عکس و غرفه برتر در مجموع شش تندیس و هفت جایزه کسب کرده است که توسط علیرضا نوری کجوریان، حسن قمی، سمیه کریمی، زهرا باغبانی، امیررضا رزاقی و پژمان مرزی کسب شده است.
 
در بخش مطبوعات در شاخه مصاحبه، فرشته حسین زاده از روزنامه وارش، زهرا اسلامی از ماهنامه ارمون، بهاراعظم رحیمایی از هفته نامه صبح آمل و در بخش مقاله مطبوعات نیز احسان شریعت از روزنامه همشهری، سیده فاطمه میری از وارش و حسین علیزاده از هفته علاج اول تا سوم شدند.
 
در بخش گزارش مطبوعات، اشکان جهان آرا از روزنامه همشهری، حسین خانی از روزنامه ایران و عبدالرضا خلیلی از روزنامه قدس، در بخش خبر مطبوعات محمد ابوالفضل رمضانیان از روزنامه حرف، فریبا حسینی و ملحیه منوری از هفته نامه معین و خبرشمال دوم و سوم مشترک شدند و هیئت داوران هیچ اثری را در این بخش حائز رتبه اول ندانست.
 
در بخش تیتر مطبوعات، رقیه توسلی، حسین احمدی از روزنامه قدس و مهرآسا جانعلی پور از هفته نامه جویبار، در صفحه آرایی مسعود آقایی، سید روح الله شجاعی کیاسری از ماهنامه آرمون و رویا امیری از پژواک شمال اول تا سوم شدند.
 



 
در بخش ویژه اشکان جهان آرا از روزنامه همشهری، زهرا اسلامی از ماهنامه آرمون، عباس مهدوی از سایت گردشگر آنلاین و فاطمه باب اللهی از سوردار و زهرا باغبانی در بخش صنعت از خبرگزاری مهر برگزیده شدند.
 
همچنین در بخش ویژه ترویج ارزشهای دینی و اخلاقی، کلثوم فلاحی از پایگاه خبری مازندنومه، بخش ویژه پیام سال، مسعود صوفی نژاد از پایگاه خبری نوشهر آنلاین برتر شدند.
 
همچنین در بخش ترویج ارزشهای دینی و اخلاقی، علیرضا نوری کجوریان از خبرگزاری مهر و عمران اکبر نژاد از خبرگزاری فارس دوم و سوم شدند.
 
در بخش خبرگزاریها و رسانه های مجازی در شاخه گزارش سید رضا هاشمی از خبرگزاری ایرنا، سیمه کریمی از خبرگزاری مهر و الناز پاک نیا از خبرگزاری فارس اول تا سوم شدند.
 
در بخش مصاحبه رسانه های مجازی، اسماعیل بخشی از پایگاه خبری مازند نومه، حسن قمی از خبرگزاری مهر اول و دوم شدند و در بخش تیتر علی حسن نژاد از مازند نومه و آزاده بابا نژاد از خبرگزاری فارس دوم و سوم شدند و هیئت داوران اثری را حائز رتبه اول در این بخش ندانستند.
 
در بخش تفسیر و تحلیل خبر رسانه های مجازی، حسین برزگر ولیکچالی از مازندنومه، علیرضا قلی نژاد از شمال نیوز، علیرضا سعیدی از شمالنا و در بخش خبر رسانه های مجازی، کبریا مقدس از هرازنیوز، سکینه رضاییان از بلاغ و رضا شریعتی از مازندنومه برتر شدند.
 
در بخش عکس خبرگزاریها و رسانه های مجازی، امیرعلی رزاقی از خبرگزاری مهر، بهروز خسروی از خبرگزاری فارس و پژمان مرزی از خبرگزاری مهر اول تا سوم شدند و هیئت داوران در بخش عکس مطبوعات اثری را شایسته کسب رتبه اول و دوم ندانست و اسماعیل یعقوبی موفق به کسب رتبه سوم شد.
 
در بخش غرفه های برتر نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاریها و رسانه های مجازی، روزنامه ایران و خبرگزاری مهر، خبر شمال رتبه های اول تا سوم را کسب کردند و در این بخش از هفته نامه همولایتی، سایت خزرنما و بصیر آنلاین نیز تقدیر شد.
 
در این جشنواره از منصورعلی اصغری که در بخش مقاله در جشنواره ملی مطبوعات، و خبرگزاریها و رسانه های مجازی حائز رتبه اول شده بود، تقدیر شد.
 
شایان ذکر است در این مراسم، حسن قمی نجارده خبرنگار خبرگزاری مهر، مبلغ نقدی جایزه رتبه دوم بخش مصاحبه خبرگزاریها و رسانه های مجازی را به کودکان مظلوم غزه اهدا کرد.
 
483 اثر به چهارمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاریها و رسانه های مجازی مازندران ارسال شد که 45 اثر برگزیده شدند.





۱۳۹۳/۵/۱۸ - ۰۹:۴۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن