تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر گاه بنده‏اى هنگام خوابش، بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم بگويد، خداوند به فرشتگان م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802729778




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

«سفید سیاه خاکستری» چهره خوب و بد هفته، اعتراف هفته و سریال جنجالی هفته+تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: «سفید سیاه خاکستری»
چهره خوب و بد هفته، اعتراف هفته و سریال جنجالی هفته+تصاویر
جنگ 8 ساله‌مان خیلی وقت است که تمام شده اما هنوز سلاحش را بر زمین نگذاشته است، فرماندهی که به دلیل برانگیختن خشم دشمن مسلمانان چهره خوب این هفته نام گرفت و جهاد همچنان ادامه دارد.

خبرگزاری فارس: چهره خوب و بد هفته، اعتراف هفته و سریال جنجالی هفته+تصاویر



سرویس فضای مجازی خبرگزاری فارس در نظر دارد تا خبرسازترین «چهره‌های» هفته گذشته را تحت عنوان بسته خبری «سفید سیاه خاکستری» به مخاطبان خود معرفی کند. با ما همراه باشید با چهره‌های هفته گذشته:   *چهره خوب هفته «کشورهای اسلامی پدافند هوایی به غزه بدهند»؛ «موشک‌های مقاومت فلسطین از برکت انتقال فناوری از ایران است»؛ سخنی از سوی محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، که بسیاری را خشمگین کرد، از جمله آن می‌توان به موضع گیری تند جنیفر ساکی سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا اشاره کرد. جنگ 8 ساله‌مان خیلی وقت است که تمام شده اما هنوز سلاحش را بر زمین نگذاشته است، این فرمانده! این روزها بسیاری را عصبانی کرده‌ای از آمریکا تا همین نزدیکی و آنها که رنگ لباست در روز قدس نیز همچنان آزارشان می‌دهد.

  *نظریه‌پرداز هفته «بخشنامه اخیر (شهرداری) با کنوانسیون‌های جهانی همخوانی ندارد»؛ سید ابوالحسن فیروز آبادی قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، طی نامه‌ای به شهردار تهران، طرح ارتقای مقام زنان را خلاف کنوانسیون‌های بین‌المللی کار برشمرد و خواستار لغو بخشنامه‌های مرتبط شد. یک هفته‌ای می‌شود که اذهان عمومی در تعجب این نظریه مانده، گویا آقای فیروزآبادی نمی‌دانسته که خیلی وقته ملاک ما شرع و قانون اساسی است!

  *مدافع هفته از علی مطهری به محمد باقر قالیباف: «ثابت قدم بمان». نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به شهردار تهران، ضمن دفاع از اجرای طرح تکریم بانوان در شهرداری تهران از او خواست تحت تأثیر هجمه سنگینی که به این طرح شده است قرار نگیرد: «جناب آقای قالیباف، اجرای طرح جلوگیری از اختلاط کارمندان مرد و زن در ادارات مختلف شهرداری تهران، اقدامی پسندیده و ملهم از دین مقدس اسلام است که باید از سال‌ها پیش در سراسر کشور اجرا می‌شد»؛ «امیدوارم جناب عالی تحت تأثیر هجمه سنگینی که به این طرح شده است قرار نگرفته و ثابت قدم بمانید».

  *سریال جنجالی هفته پرونده مهدی هاشمی با کیفرخواستی 125 صفحه‌ای، 15 اردیبهشت 92 از سوی دادگاه به دادسرای تهران بازگردانده شد تا ایرادات آن برطرف شود و در نهایت 11 مردادماه امسال و پس از گذشت 679 روز رسیدگی مجدد آن آغاز شد. گویا این سریال به قسمت‌های پایانی‌اش نزدیک می‌شود. سریالی با همراهان همیشگی؛ از همراهی دادگاه فاطمه هاشمی رفسنجانی تا همراهی دادگاه مهدی هاشمی رفسنجانی؛ خانواده هاشمی هیچ وقت تنها نیست!

  *اعتراف هفته «ما تاکنون هزینه سنگینی داده‌ایم»؛ اعترافی از سوی موشه یعلون وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، که زمزمه‌هایی است از شکست این رژیم در جنگ غزه. البته از اعتراف یکی از فرماندهان اسرائیلی جنگ 6 روزه 1967 نیز نمی‌توان به سادگی گذشت، آویگدور کهلانی ضمن اعتراف به قدرت بالای مقاومت اظهار داشت: «بدون درس گرفتن از جنگ‌های قبلی جنگ اخیر در غزه را آغاز کردیم.»  

    *کپی برابر اصل! اشتباه نکنید! تصویر پیشروی شما تصویر حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان نیست، بلکه قرار بود مسعود پاکدل در یکی از قسمت‌های سریال «شاهگوش» نقش حسن روحانی را ایفا کند که با نظر داوود میرباقری این بخش‌ها از سریال حذف شده است. در هفته گذشته پاکدل با انتشار تصاویری از خود تعجب بسیاری را برانگیخت.

  *چهره بد هفته در هفته گذشته نخست وزیر رژیم صهیونیستی رسماً به شکست در حمله به نوار غزه اعتراف کرد. بنیامین نتانیاهو اعلام کرد که ارتش اسرائیل نهایت تلاش خود را در حمله به نوار غزه به عمل آورد اما تضمین صد در صدی برای موفقیت این نبرد وجود ندارد. قاتل بیش از یک هزار و  894 انسان بی‌گناه (البته تا این لحظه) چهره بد هفته نام گرفت، هرچند دست‌های بسیاری آلوده به خون مردم مظلوم غزه است که نامشان را نمی‌دانیم یا آنکه نمی‌توانیم بشماریم، حتی آنهایی که سکوت کردند، پس به همین راحتی می‌شود با چهره بد همراه شد حتی با سکوت! انتخاب با خودمان است.

      بازگشت به صفحه نخست گروه فضای مجازی انتهای پیام/  

93/05/18 - 08:51





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن