تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هرگاه سخن گويد ياد (خدا) مى كند و منافق هرگاه سخن گويد بيهوده گويى مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816821712




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توجه به توسعه معادن و شریان های ارتباطی موجب رشد منطقه می شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: نماینده عالی دولت در فارس در جمع مردم ارسنجان : توجه به توسعه معادن و شریان های ارتباطی موجب رشد منطقه می شود دکتر احمدی گفت : دولت در حال عبور از سد تحریم ها و رکود اقتصادی است با فرض آنکه تحریم ها نیز برطرف شود، نباید از سیاست های اقتصادی مقاومتی غافل شویم.
۱۳۹۳ شنبه ۱۸ مرداد ساعت 12:31



به گزارش خبرگزاری پانا، دكتر سید محمد احمدی در جمع مردم ارسنجان، این شهر را دارای نیروهای كارآمد و كار آزموده دانست و اظهار داشت : در رشد و توسعه نقاط مختلف استان توجه به بهره برداری از معادن ، صنایع تولیدی و تبدیلی و راه های ارتباطی اهمیت خاصی دارد و برای خروج ارسنجان از بن بست فعلی باید به این موضوعات نگاه ویژه ای داشت.
نماینده عالی دولت تدبیر و امید در فارس ادامه داد : ارسنجان پتانسیل های مناسبی برای رشد دارد كه باید زمینه برای به فعلیت رسیدن آنها فراهم شود و در این میان خوشبختانه نیروی انسانی كارآمد از امتیازات این شهرستان است كه می تواند عقب ماندگی های منطقه را جبران كند.
وی ضمن ابراز تاسف از عدم وجود كارگاه های تولیدی و صنعتی در شهرستان ارسنجان ، عنوان كرد : نباید دست روی دست گذاشت و امیدی به آینده نداشت ؛ بلكه باید بر مبنای داشته ها و نیازها به برنامه ریزی پرداخت و تلاش برای بهبود شرایط را سرلوحه كار خود قرار داد.
دكتر احمدی گفت : دولت بر مبنای تعقل و تدبیر در حال برنامه ریزی در جهت حل مشكلات كشور و چاره اندیشی است و بر همین اساس نیز  برنامه ریزی برای توسعه متوازن و همه جانبه استان را در دستور كار خود قرار داده ایم.
استاندار فارس با بیان این مطلب كه در حال حاضر ترقی و رشد متوازنی را در استان شاهد نیستیم ، افزود :  در تمامی زمینه ها نقاط مختلف استان باید شاهد توسعه پایدار و متوازن باشند.
ریس شورای توسعه و برنامه ریزی استان فارس تصریح كرد : در مناطق مختلف استان همچنان دامداری و كشاورزی الگوی اصلی معیشت مردم است و با توجه به اقلیم خشك  كشور ، باید به دنبال راه های دیگری برای گذران زندگی و رونق كسب و كار مردم باشیم.
وی تصریح كرد : با كمك دانشگاهیان و صاحبان فكر و اندیشه باید اتاق فكری برای صنعتی شدن و شكوفایی اقتصادی منطقه ارسنجان تشكیل شود و با جمع آوری سرمایه ها و استفاده از تسهیلات مختلف از جمله وام های صندوق توسعه ملی روند كسب درآمد مردم را تغییر دهیم.
دكتر احمدی ضمن اشاره به تلاش دولت برای گشایش در عرصه سیاست خارجی ، عنوان كرد : دولت در حال عبور از سد تحریم ها و ركود اقتصادی است اما با فرض آنكه تحریم ها نیز برطرف شود، نباید از سیاست های اقتصادی مقاومتی غافل شویم، چرا كه این سیاست ها سد بزرگ كشور در مقابل تهاجمات اقتصادی دشمنان است.
یادآور می شود استاندار فارس همچنین با شركت در شورای توسعه و برنامه ریزی مشترك استان و شهرستان ارسنجان و شنیدن برخی نیازهای مردم دستوراتی را برای تسریع در روند اجرای پروژه های مختلف در این منطقه صادر كرد. همچنین در این جلسه 30 مصوبه برای حل برخی موانع و مشكلات و رفع محرومیت های شهرستان ارسنجان به تصویب رسید.
   
   

 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن