تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ مرد و زن مؤمنى نيست كه دست محبت بر سر يتيمى بگذارد، مگر اين كه خداوند به اندازه ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818989620




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه سمیرم: خبرنگار هدایتگر افکار به سمت حقیقت است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: امام جمعه سمیرم: خبرنگار هدایتگر افکار به سمت حقیقت است سمیرم، اصفهان- ایرنا- امام جمعه موقت سمیرم گفت: خبرنگار هدایتگر افکار عمومی به سمت روشنگری و حقیقت است.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سجاد زینعلی در خطبه های نماز جمعه این هفته سمیرم با تبریک هفدهم مرداد روز خبرنگار اظهار کرد: حرفه خبرنگاری مقدس و اثرگذار برای جامعه است.
وی با بیان اینکه مطبوعات و رسانه ها باید در مسیر ملت و نظام اسلامی گام بردارند، افزود: رسانه انعکاس دهنده ضرورت ها، کم و کاستی ها و دست آوردهاست.
وی صداقت، شجاعت و اطلاعات عمومی قوی را از جمله خصوصیت های یک خبرنگار برشمرد و اضافه کرد: شناخت نیاز مخاطب یکی دیگر از ضرورت های این حرفه است.
خطیب جمعه سمیرم در بخش دیگر خطبه های نماز جمعه به آثار مخرب ماهواره و رواج فساد در آنها پرداخت و تاکید کرد: برای ایران شیعه مذهب زشت است که روی پشت بام هایش پر از بشقاب هایی شده که غذای آن کثیف، فاسد و سمی است.
حجت الاسلام زینعلی افزود: نبرد نرم دشمنان تا زمانی که انقلاب اسلامی پابرجاست ادامه دارد و تنها راه مقابله با این هجمه شوم تقویت بنیه اعتقادی و معنوی است.
وی به وجود سه کشور فارسی زبان با افزون بر 112میلیون نفر جمعیت اشاره کرد و گفت: تا قبل از سال 74تنها سه شبکه فارسی زبان وجود داشت اما در سال 91 بیشتر از 125شبکه فارسی زبان تاسیس شده است.
امام جمعه موقت سمیرم خاطر نشان کرد: ترویج عادی بودن روابط با نامحرم، خیانت همسران به همدیگر، روابط نامشروع قبل از ازدواج، برهنگی، تفریح ناسالم و مجردی از مهمترین آسیب های ماهواره است.
وی اضافه کرد: مطابق گزارش دادگستری سمیرم حدود 200 پرونده طلاق در این شهرستان در دست اجرا و اقدام است و این برای یک شهرستان سنتی یک بحران اجتماعی است.
وی از مسوولان فرهنگی این شهرستان خواست با برگزاری نشست ها و کارگروه های تخصصی، نوجوانان، جوانها و خانواده هایشان را با خطرها و آسیب های ماهواره آشناتر کنند.
7147/ 607



17/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن