تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):پرهيزكارى منافق جز در زبانش ظاهر نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820971483




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پر کردن صفحات نشریات زنجان مهم نیست/جای مسائل دینی و اعتقادی در رسانه های زنجان ضعیف است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > زنجان حجت الاسلام خاتمی:
پر کردن صفحات نشریات زنجان مهم نیست/جای مسائل دینی و اعتقادی در رسانه های زنجان ضعیف است
زنجان -خبرگزاری مهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، به کیفیت اخبار منتشر شده اشاره کردو گفت: پر کردن صفحات نشریات در زنجان مهم نیست بلکه کیفیت اخبار مهم است.



به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی خاتمی قبل از ظهر جمعه در دیدار یا مدیر مسئولان نشریات و خبرگزاری های استان، افزود: اهل مصاحبه نیستم و پنهان کاری هم نمی کنم و آنچه را که تشخیص می دهم بیان می کنم و هر چیزی که نیاز جامعه باشد را بازگو می کنیم.

وی اظهار داشت: اصحاب رسانه، خبرنگاران و مدیر مسئولان صادقانه اطلاع رسانی کنندو در کار شان احساس مسئولیت داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، گفت: اگر خبرنگاران در کار خود احساس مسئولیت داشته باشند وجدان شان راحت خواهد بود و در درگاه خدواند و بنده خدا هم سربلند خواهند شد.

حجت الاسلام خاتمی با اشاره به اینکه خبرنگاری حرفه و شغل نیست گفت: کار خبرنگاری رسالت است.

وی در ادامه، با اشاره به اهمیت رسالت خبرنگاران در زمینه فرهنگ جامعه  تاکید کرد: باید فرهنگ جامعه بیش از پیش مورد توجه رسانه‌ها باشد و در این زمینه وارد عمل شوند ولی متاسفانه در استان کمتر صفحات نشریات و خبرگزاری ها به این امر اختصاص یافته است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گفت: بعضی از سایت های خبری و نشریات بعضی از رجال و چهره های بزرگ استان را معرفی می کنند که بسیار خوب است و لذت می برم بنابراین رسانه ها نسبت به معرفی رجال سیاسی، دینی، نظامی و فرهنگی استان توجه کنند چرا که این استان رجال بسیار بزرگی در حوزه های مختلف دارد.

حجت الاسلام خاتمی یاد آورشد: خبرنگاران باید به فرهنگ عمومی جامعه توجه کنند و در این مورد قلم رسایی کنند.

وی افزود: باید به فرهنگ جامعه بسیار توجه شود چرا که امروز جامعه به این امر مهم بسیار نیاز مبرم دارد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان یاد آورشد: متاسفانه در رسانه های استان زنجان جای مسائل اعتقادی و دینی بسیار ضعیف است.

حجت الاسلام خاتمی افزود: متاسفانه کانون خانواده ها بسیار ضعیف است و طلاق در استان بسیار افزایش یافته است و علت اصلی این امر هم ازدواج های خیابانی است بنابر مطالعه ای که داشتم سال گذشته 70 درصد از ازدواج های خیابانی منجر به طلاق شده است و آن هم از نوع طلاق های بسیار سخت بوده است.

وی به افزایش مهارت خبرنگاران اشاره کردو افزود: تنها گرفتن مدرک تحصیلی مهم نیست بلکه باید خبرنگاران مهارت فنی خبر رسانی داشته باشند و تعامل خود را با پیشکسوتان بیشتر کنند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سطح در آمد اقتصادی مردم زنجان بسیار پایین است گفت: رسانه ها باید تعامال خود با مسئولان اقتصادی را بیشتر کنند و در جهت ارتقای حوزه اقتصادی استان بیشتر فعالیت کنند.

حجت الاسلام خاتمی، با اشاره به اینکه تیم اقتصادی فعلی استان زنجان به جد در راستای توسعه استان در تلاش است، گفت:  بنده برای تیم اقتصادی استان زنجان آرزوی موفقیت دارم.

وی یاد آورشد: برای اجرای عدالت در جامعه اول باید تولید ثروت کنیم و باید حمایت لازم را از سرمایه گذاران داشته باشیم. نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، با اشاره به اینکه اهالی رسانه استان زنجان افراد جنجالی نیستند، افزود: نگاه خوبی در مطبوعات و رسانه‌های استان وجود دارد که یک ارزش است.

حجت الاسلام خاتمی گفت:رسانه ها باید روی فرهنگ جامعه کار کنند چرا که باید فرهنگ جامعه تقویت شود و جامعه ای که در فرهنگ بی ریشه و ضعیف باشد دشمن به آن بیشتر تجاوز می کند.


۱۳۹۳/۵/۱۷ - ۱۴:۴۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن