تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر كس با آبى غسل كند كه پيش‏تر در آن غسل شده است و به جذام مبتلا شود، كسى را جز خو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818930317




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایران پرچم دار مقابله با سلاح‌های کشتار جمعی


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: ایران پرچم دار مقابله با سلاح‌های کشتار جمعی
کد خبر: ۴۲۳۷۸۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۸ - 08 August 2014


عضو فراکسیون حقوق بشر مجلس، با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران پرچم دار مقابله با استفاده از سلاح های کشتار جمعی است، گفت: قطعا انباشت یکصد کلاهک‌هسته‌ای رژیم‌صهیونیستی تهدیدی برای امنیت منطقه است.

فاطمه آلیا در گفت‌وگو با خانه ملت، با اشاره به فرا رسیدن سالگرد وقوع فاجعه هیروشیما، گفت: حدود 70 سال پیش مردم غیرنظامی، زنان و کودکان ساکن مناطق هیروشیما و ناکازاکی ژاپن قربانی خوی سلطه طلبانه و ددمنشانه دولت مردان آمریکایی شده‌اند و نتیجه زیاده خواهی سیاسی و رفتار هژمونی آمریکایی ها 160 هزار کشته به جای گذاشت.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی، افزود: همانگونه که در ویتنام  و سایر مناطق جهان استفاده از سلاح های کشتار جمعی و مواد شیمیایی موجب انقطاع نسل و معلولیت شمار زیادی از شهروندان بی گناه شد، امروزه نیز استفاده از مواد شیمیایی همه این آثار و خطرات را دربردارد.

رئیس فراکسیون حمایت از حقوق معلولان، ادامه داد: استفاده از سلاح و مواد شیمیایی حتی سالها پس از بکارگیری در روند سلامت مردم آثار مخرب و جبران ناشدنی وارد آورده و موجب پدید آمدن انواع معلولیت ها برای نسل بعدی می ‌شود.

عضو فراکسیون حقوق بشر مجلس شورای اسلامی، با محکوم کردن هر نوع استفاده از مواد و گازها و سلاح های شیمیایی، افزود: هم‌اکنون جمهوری اسلامی ایران پرچم دار مقابله جدی با استفاده از سلاح های کشتار جمعی است، اما شاهد هستیم رژیم صهیونیستی هم اکنون بیش از 100 کلاهک هسته ای در اختیار دارد و وجود این رژیم جعلی تهدیدی جدی بر صلح و امنیت درمنطقه است.

وی گفت: ایران یکی از قربانیان استفاده از سلاح های شیمیایی در قاره آسیا است و جانبازان شیمیایی ما سند زنده ای از استفاده جنایتکاران جنگی از سلاح های شیمیایی هستند، اما امروز مدعیان دروغین حقوق بشر در غرب که خود ایجاد کننده تروریزم دولتی در جهان هستند از یک سو با تسلیح و تقویت فرقه های تروریستی و گروهک های آدم کش و آدمخوار؛  آتش ترور، کشتار و جنایت را در کشورهای مختلف برمی افرزند و از سوی دیگر شعار حمایت از حقوق بشر سرمی دهند و با هر بهانه ای در امور داخلی کشورها مداخله می کنند و انواع و اقسام تحریم های سیاسی و اقتصادی را دستمایه اهداف شوم خود قرار می دهند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی افزود: جامعه بشری در مقطع حساسی قرار دارد و آگاهی و استقلال خواهی و عدالت طلبی دیگر اجازه استفاده ابزاری از مفهوم حقوق بشر را به مدعیان دروغین نمی دهد، رسوایی مدعیان دروغین حقوق بشر و سکوت خفت بار آنها در ماجرای نسل کشی و کشتار زنان و کودکان و سالمندان بی گناه  در غزه و نیز در سوریه و لبنان بر هیچ آزاد اندیشی پوشیده نیست.

وی ادامه داد: در این فرایند اسلام هراسی و مسلمان کشی رویه جنایتکاران بین المللی شده و هراز چند گاهی با تقویت گروهک های تروریستی از جنس داعش بی رحمانه به ایجاد رعب و وحشت و کشتار می پردازند، اما اکنون وقت آن رسیده که کشورهای اسلامی با توجه به رسالت تاریخی خود و حساسیت این مقطع زمانی با حفظ هوشیاری و انسجام و وحدت به مقابله با دشمن اصلی بپردازند و سرگرم موضوعات فرعی که بی شک سفارشی و در جهت غفلت آنها از توطئه های استکبار جهانی و صهیونیسم و خونخوار است نشوند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، افزود: جهان اسلام و کلیه حامیان صلح و استقلال در دنیا از پیروزی ملت مقاوم غزه و شکست ومفتضح شدن رژیم صهیونیستی بسیار خوشحال شده‌اند و مقاومت همانطور که در جنگ های33 ، 11 و22 روزه در لبنان و غزه اثر بخش بود در عراق و لبنان نیز نتیجه خواهد داد و به خوبی روشن است که پایداری همیشه جواب می دهد.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن