تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820246090




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کرمان راهی غیر از توسعه فرهنگی و اقتصادی ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: استاندار کرمان : کرمان راهی غیر از توسعه فرهنگی و اقتصادی ندارد خبر گزاری پانا: استاندار کرمان در آیین بزرگداشت روز خبرنگار گفت:کرمان راهی غیر از توسعه فرهنگی و اقتصادی ندارد و این امر در سایه وحدت ممکن می‌شود و رسانه ها باید در حفظ وحدت تلاش کنند.
۱۳۹۳ شنبه ۱۸ مرداد ساعت 09:27



به گزارش خبرنگار پانا،علی‌رضا رزم‌حسینی در این مراسم ضمن تقدیر از تلاش خبرنگاران کرمان اظهار داشت: برگزاری چنین مراسم‌هایی علاوه بر گرامیداشت یاد شهدای خبرنگار، یادآور مسئولیت خطیر خبرنگاری است.
وی افزود: خبرنگاران زیاده‌خواهی‌ خودخواهان سیاسی را در دنیا برای کسب قدرت بیشتر، بمباران غزه و قتل‌عام مردم بی‌دفاع و مظلوم و ایثارگری‌های هشت سال دفاع مقدس ملت ایران را مخابره کرده و می‌کنند.
رزم‌حسینی با اشاره به مسئولیت خبرنگاران بیان داشت: امروز که دولت یازدهم اراده کرده تا مسیر را برای توسعه هموار کند، مسئولیت خبرنگاران بیشتر است. خبرنگاران می‌توانند جامعه را به آرامش و یا به آشوب هدایت کنند، اما هیچ کشوری در تشنج و ناآرامی به تعالی نرسیده است.
استاندار کرمان گفت: امروز که در سایه وحدت میان سران سه قوه قرار داریم، وظیفه رسانه‌ها است تا این امر را تقویت و حفظ کرده و برای ساخت استان و کشوری آباد تلاش کنند.
رزم‌حسینی خاطرنشان کرد: وحدت یک صدایی نیست، وحدت یعنی حفظ مسئولیت در قبال منافع ملی و انسانی، رسالت انقلاب اسلامی این بوده که همواره ملتی توانمند در عرصه‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی داشته باشد.
وی با تاکید بر سعه‌صدر مسئولان و فرهنگ عذرخواهی اظهار داشت: این مسائل باید نهادینه شوند و یاد بگیریم با مردم صادقانه برخورد کنیم. در حال حاضر در کرمان فضایی به وجود آمده که از بعد انقلاب کم‌نظیر است و همه اقشار جامعه برای توسعه اقتصادی این استان تلاش می‌کنند.
استاندار کرمان بیان داشت: در آموزه‌های دینی ما نیز بر امر توسعه اقتصادی و افزایش معیشت سفارش شده است، هیچ ضرورتی بالاتر از این نیست که حضور سرمایه‌گذاران را به منظور جهاد اقتصادی تبلیغ کنیم.
وی با اشاره به کمیت مطبوعات کرمان تصریح کرد: این نشریات باید به لحاظ کیفی و محتوایی نیز در رتبه‌بندی بالایی قرار گیرند. خدمتگزار شما در استان کرمان خط‌ بازی و باندبازی نمی‌کند و در مدت زمان حضور در استان سعی کردیم، مشی میانه‌روی را اعمال کنیم.
رزم حسینی افزود: در همه کشورها دولت فراهم‌کننده و حامی ایجاد اشتغال است نه اینکه شغل ایجاد کند، زمانی که دولت زمینه را برای اشتغال جوانان فراهم آورد کشوری کارآفرین خواهیم داشت.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 132]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن