تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه براى من است و من پاداش آن را مى‏دهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820195273




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تصویب قوانین حمل‌بار در سطح تهران


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
تصویب قوانین حمل‌بار در سطح تهران

تصویب قوانین حمل‌بار در سطح تهران
معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهری با بیان اینکه به دنبال حذف هیچ یک از بخش‌های فعال جامعه نیستیم، گفت: پس از تصویب قوانین و دستورالعمل‌های حمل بار درون شهری، با کمک راهنمایی و رانندگی، نظارت و انضباط را در این حوزه برقرار می‌کنیم.
به گزارش نامه نیوز به نقل از ایسنا، سیدجعفر تشکری هاشمی، با بیان اینکه ساماندهی بار و مسافر در سراسر تهران بر اساس قانون و مصوبه مجلس شورای اسلامی برای همه شهرداری‌ها لازم الاجراست، گفت: ما به دنبال حذف هیچ بخش فعالی نیستیم و با کمک اتحادیه‌ها، صنوف، سندیکاها و شرکت‌های خدمات بار درون شهری این کار را انجام خواهیم داد.

وی افزود: در گام اول که تکمیل اطلاعات است، به خوبی امور صورت گرفته است. جنس و حجم بار و مقاصد بار در سطح تهران شناسایی شده و گام دوم نیز در یک مدل کاملا منضبط با رعایت حقوق همه اصناف و با نگاه ارزش افزوده برای حمل بار طراحی شده است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه بخش زیادی از انرژی ناوگان به دلیل عدم اطلاع‌رسانی کافی در جابجایی از بین می‌رود، گفت: یک ساختار و نظام سازمان یافته برای حمل بارهای کوچک تا حمل بارهای کلان به صورت موردی شکل خواهد گرفت و سعی می‌کنیم بستر ارتباطی را شناسایی کنیم و از ظرفیت ناوگان استفاده بهینه داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه اطلاعات به دست آمده در این خصوص به میزانی هست که قابل اعتماد باشد، گفت: تصور من این است که تا نیمه دوم 93 بتوانیم به صورت میدانی و عملیاتی در این موضوع وارد عمل شویم.

وی افزود: بخشی از این کار که به ساماندهی ناوگان، ساماندهی بار و هماهنگی بین ذینفعان و بخش دیگری از کار که به دستورالعمل‌ها، ضوابط و مقررات حمل بار در شهر به خصوص بارهای حجیم و سنگین نیازمند کنترل و نظارت دقیق است هنوز انجام نشده است.

تشکری هاشمی با اشاره به اینکه شهروندان در ساعات پایانی شب از جابجایی بار به خصوص مصالح ساختمانی گله‌مند هستند، گفت: امیدواریم با ضوابط و دستورالعمل‌ها که در شورای ترافیک، شورای عالی کشور، شورای اسلامی شهر تهران بتوانیم نظام قابل قبولی را ایجاد کنیم.

وی با تاکید بر اینکه ضوابط و دستورالعمل‌های دقیقی تدوین خواهد شد، گفت: در جاده‌های بین شهری ساماندهی بار انجام می‌گیرد و شرکت‌ها و بنگاه‌ها و وزارت راه بر این موضوع نظارت دارد، اما در درون شهر ساختارها کافی نیست و به همین دلیل شاهد این آشفتگی هستیم.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اظهار کرد: در بخش قوانین و دستور العمل‌های حمل بار مطالعاتی را انجام دادیم و در حال طی کردن مراحل تصویب در مراجع قانونی هستیم.

بلافاصله پس از تصویب نیز اطلاع رسانی و زمان کافی برای آماده سازی ناوگان قرار خواهیم داد و پس از آن با کمک راهنمایی و رانندگی و قوانین وضع شده، نظارت و انضباط را در ناوگان حمل‌ونقل بار درون شهری استقرار خواهیم داد.



1393/5/17





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن