تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دانشمندی که از علمش سود برند ، از هفتاد هزار عابد بهتر است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819618759




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون وزیرصنعت: مجوز برخی صنایع کلان کشور بصورت متمرکز صادر می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: معاون وزیرصنعت: مجوز برخی صنایع کلان کشور بصورت متمرکز صادر می شود سمنان - ایرنا - معاون توسعه مدیریت و منابع و امور استانهای وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: مجوزهای مربوط به هشت صنعت کلان اقتصادی کشور از این پس به دستور وزیر بصورت متمرکز صادر می شود.


علی یزدانیˈ روز پنجشنبه در دیدار با استاندار سمنان اظهار داشت: پراکندگی صدور مجوز و فعالیت صنایع مختلف در استانها کار برنامه ریزی و مدیریت کلان اقتصادی کشور را مشکل می کند.
وی با بیان اینکه سرمایه گذاری ها در کشور کم نیست و نیاز به ساماندهی دارد، خاطرنشان کرد: صنعت خودرو، پتروشیمی، پالایشگاه، فولادسازی و ... از جمله این صنایع است.
وی با اشاره به فعالیت سازمان زمین شناسی با اعتبار بیش از یک هزار میلیارد ریال در کشور، افزود: این سازمان می تواند در بخشهای پتانسیل یابی، تهیه نقشه های زمین شناسی و اکتشافات مقدماتی فعالیت کند.
یزدانی تاکید کرد: سرمایه گذاری معدنی در استان سمنان توجیه اقتصادی دارد و باید مورد توجه برنامه ریزان و سرمایه گذاران قرار گیرد.
وی افزود: وجود منابع غنی معدنی، زیرساختهای لازم، جاده های مناسب و دسترسی آسان از ویژگیهای استان سمنان برای جذب سزمایه گذاری در صنایع معدنی است.
وی خاطرنشان کرد: زمینه حرکت صنعتی و معدنی در سمنان مهیاتر و بیشتر از دیگر استانهای کشور است.
معاون توسعه مدیریت و منابع و امور استانهای وزارت صنعت، معدن و تجارت بر مشارکت و برنامه ریزی شرکتهای ایدرو، ایمیدرو و سازمان صنایع کوچک وزارت صنعت، معدن و تجارت کشور بر جاذبه های معدنی و صنعتی استان سمنان برای سرمایه گذاری های برنامه ریزی شده تاکید کرد.
استاندار سمنان نیز در این دیدار فعالیت مجامع امور صنفی در این استان را بسیار ضعیف دانست و گفت: در سمنان به شکل واقعی بنکداری و انبارهای نگهداری کالا وجود ندارد و نیازهای اولیه به صورت جزیی از استانهای دیگر تهیه می شود.
ˈمحمد وکیلیˈ اظهار داشت: فقدان مناسب این امکانات باعث شده قیمت زندگی در شهر سمنان، 25 تا 50 درصد گرانتر از شمال شهر تهران شود.
وی ادامه داد: این وضعیت در حالی است که قیمت زمین و مسکن در سمنان پایین ترین قیمت زمین و مسکن در کشور است که این نکته معنادار بوده و نیازمند فعالیت تدوین شده بخش تجارت سازمان صنعت و معدن و تجارت است.
استاندار سمنان اجرایی شدن ایجاد متروی تهران - سمنان و ایجاد قطار برقی تهران - مشهد که از این استان عبور می کند را تلاشی برای زمینه سازی و جذب سرمایه گذاری در استان سمنان عنوان کرد.
با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع و امور استانهای وزارت صنعت، معدن و تجارت، ˈبهروز اسودیˈ به عنوان رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان معرفی شد.ک/2
611



16/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن