تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگز دل به باطل بودن حق و به حق بودن باطل يقين نمى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820215227




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انواری: رویکرد اصلی کمیته امداد خودکفایی و اشتغالزایی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: انواری: رویکرد اصلی کمیته امداد خودکفایی و اشتغالزایی است اراک- ایرنا- سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور گفت: رویکرد اصلی این نهاد انقلابی فراهم کردن زمینه فعالیت اقتصادی بویژه خودکفایی و اشتغالزایی برای مددجویان است.


ˈحسین انواریˈ روز پنج شنبه در آیین معارفه مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی افزود: پرداخت های موردی مالی باید برای افراد 60 سال به بالا باشد و حمایت برای خانواده های جوان بدون سرپرست باید در راستای اشتغال زایی و ایجاد فضای اقتصادی صورت گیرد.
وی یادآورشد: مدیرانی که از هم اکنون سکان داری ادارت کل استان ها را بر عهده می گیرند باید به ایجاد زمینه اشتغال و راه اندازی کارگاه های خرد در منازل مددجویان مبادرت ورزند.
وی با بیان اینکه در یکسال اخیر 90 درصد مدیران در سطوح مختلف امداد استان ها تغییر کرده اند، گفت: این مدیران تازه نفس و متخصص پس از طی دوره ها و مسوولیت های سطوح پایین کمیته امداد و دست یابی به توفیقات بیشتر به این سمتها منصوب شده اند.
انواری با بیان اینکه هدف کمیته امداد ایستادگی خانواده ها و قوام پیدا کردن برای زندگی بهتر و شرافتمندانه و مستحکم است، اضافه کرد: قلوب همراه با درمان آلام و درد و رنج آنان نیز مهم است و نباید تنها به حل دغدغه های مادی پرداخت.
وی با بیان اینکه کمک های مقطعی و مستمری و یارانه های مادام العمر امکان پذیر نیست، تصریح کرد: ثبات زندگی اقتصادی و فرهنگی نیازمند ارتقاء سطح خانواده ها است.
سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور با بیان اینکه مردم مظلوم و بی دفاع غزه تحت فشار نیروهای غاصب صهیونیست بوده و نیازمند مساعدت هستند، افزود: ملت ایران در کمک به مظلومان و دستگیری از محرومان پیشتاز بوده است.
استاندار مرکزی نیز در این آیین گفت: توجه به محرومان و نیازمندان و فراهم آوردن زمینه رشد و تعالی آنان، موجب پیشرفت جامعه می شود.
ˈ محمد حسین مقیمی ˈ کمیته امداد را مجموعه ای به یادگار مانده از معمار کبیر انقلاب اسلامی دانست و گفت: رسیدگی به مستمندان و نیازمندان جامعه دغدغه اصلی امام راحل بوده و مقام معظم رهبری نیز در این خصوص بسیار حساس و پیگیر هستند.
وی دستگیری از انسان های مستمند و فقیر را دارای پاداش دنیوی و اخروی دانست و خاطرنشان کرد: اقشار پر درآمد و مسوولان باید در جهت تقویت امور مربوط به ایتام، بی سرپرستان و بد سرپرستان جامعه بیش از پیش بکوشند.
وی بیان کرد: فرهنگ ایران برگرفته از آرمان های اسلام ناب محمدی (ص) و ائمه معصومین(ع) است، بنابراین مردم و مسوولان باید از این بزرگواران به ویژه امام علی(ع) در بخشش و دستگیری از نیازمندان جامعه الگوگیری کنند.
وی، بر حفظ کرامت انسانی محرومان جامعه تاکید کرد و گفت: شخصیت و آبروی یک انسان از همه چیز واجب تراست، بنابراین خیرین و تمام کسانی که قصد دستگیری از مستمندان را دارند باید این مهم را مد نظر داشته باشند.
استاندار استان مرکزی بیان کرد: برای توانمندسازی خانواده های مددجوی کمیته امداد امام خمینی (ره)، تمامی نهادها و دستگاههای مرتبط باید دست به دست هم بدهند تا در آینده ای نزدیک، از ایران اسلامی فقر زدایی شود.
در این آیین ˈمحمد مهدی ناصریˈ به عنوان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی معرفی و از زحمات ˈمحسن ولییˈ مدیرکل پیشین این نهاد تقدیر شد. ک/2
7115/559



16/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن