تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من مأمورم كه صدقه (و زكات) را از ثروتمندانتان بگيرم و به فقرايتان بدهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805108037




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تخصیص اعتبار 800 میلیاردی دولت برای اصفهان تا پایان سال جاری/ دولت از نیروی انسانی اشباع شده است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > اصفهان نوبخت در جمع خبرنگاران:
تخصیص اعتبار 800 میلیاردی دولت برای اصفهان تا پایان سال جاری/ دولت از نیروی انسانی اشباع شده است
اصفهان – خبرگزاری مهر: سخنگوی دولت گفت: دولت برای جلوگیری از رکود اقتصادی و توسعه‌ استان ها اعتبارات جاری و عمرانی را برای استان ها تا پایان سال 93 در نظر گرفته است که سهم استان اصفهان از این سهم 800 میلیارد تومان است.



به گزارش خبرنگار مهر،‌ محمد باقر نوبخت شامگاه گذشته در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در سفر چند ساعته به اصفهان وظیفه اعلام  برنامه کوتاه دولت سهم و نقش استان اصفهان را بر عهده داشتم، افزود: بر این اساس دولت برای جلوگیری از رکود اقتصادی و توسعه‌ استان ها اعتبارات جاری و عمرانی را برای استان ها تا پایان سال 93 در نظر گرفته است که سهم استان اصفهان از این سهم 800 میلیارد تومان است.

وی با بیان اینکه از مسئولان استان اصفهان خواسته شد تا نقشه راه استان اصفهان را خودشان برای دولت تدوین کنند و ارایه دهند، افزود: نگاه ما نگاهی ملی است و استان ها باید با شاخص عدالت نگاه شوند.

معاون راهبردی و برنامه ریزی رئیس جمهور با بیان اینکه تدوین سند آمایش سرزمین استان اصفهان بیانگر استعداد خوب اصفهانی ها در برنامه ریزی برای برنامه ششم توسعه است، افزود: در این راستا لازم می دانیم که از استعداد اصفهانی ها در این زمینه استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه استان اصفهان بخش عظیمی از درآمد خود را به کشور کمک می‌کند، اظهار داشت: در این راستا کمک به استان اصفهان در واقع کمک به تمام کشور است.

نوبخت با بیان اینکه مشکل خشکی رودخانه زاینده رود مشکلی ملی است، گفت: دولت اعلام آمادگی می کند که هر برنامه‌ای که برای نجات زاینده رود موثر باشد را با توجه به کمبود منابع بر خودمان واجب می دانیم که در رفع این مشکل نقش موثری داشته باشیم.

وی ادامه داد: زاینده رود رودخانه‌ ملی خواهد بود و افتخار دولت تدبیر و امید این خواهد بود که با تدبیر مشکل زاینده رود را حل کند.

معاون راهبردی و برنامه ریزی رئیس جمهور در ادامه با بیان اینکه استخدام در بدنه دولت بر اساس برگزاری آزمون و طی مراحل صورت می‌پذیرد، گفت: دستور اشتغال کسانی که تمام مراحل استخدام را طی کرده اند صادر شده است.

وی ادامه داد: مشکل اشتغال را نمی توان از راه استخدام حل کرد چرا که دولت به لحاظ نیروی انسانی اشباع شده است و باید به نسبت نیاز باید استخدام در دستور کار قرار گیرد.

نوبخت در ادامه در خصوص یارانه ها نیز گفت: دولت 48 هزار میلیارد تومان از اعتبار یارانه ها را از محل افزایش  قیمت ها تامین کرده است و منابعی دیگری را هم دارد که در مجموع  59  هزار و 900  میلیارد تومان کل منابع یارانه های کشور است.

وی با بیان اینکه بر اساس قانون باید 42 هزار میلیارد تومان از محل یارانه ها به مردم پرداخت  شود و 10 هزار میلیارد تومان نیزبرای حمایت از بخش تولید در نظر گرفته شده است،‌اظهار داشت:  همچنین باید 4800 میلیارد تومان به بخش بهداشت و درمان و 2 هزار میلیارد تومان برای اشتغال و بیمه بیکاری اختصاص می یافت که با برداشت 11 هزار میلیارد و 300 میلیون تومان از خزانه کشور این امر تخصص یافته است.


۱۳۹۳/۵/۱۶ - ۱۰:۱۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن