تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):امّتم همواره در خير و خوبى اند تا وقتى كه يكديگر را دوست بدارند، نماز را برپا دارن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806669847




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مجلس نمایندگان دانش آموزی زمینه ساز تربیت نسل آینده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: وزیر آموزش و پرورش در جمع اعضای مجلس دانش آموزی: مجلس نمایندگان دانش آموزی زمینه ساز تربیت نسل آینده است خبرگزاری پانا: وزیر آموزش و پرورش گفت: مسئولیت آموزش وپرورش این است که دانش آموزان را مسئولیت پذیر بار آورد تا بتواند آنها را طبق تاکیدات سند تحول بنیادین تربیت کرده و در این راستا مجلس دانش آموزی گامی مهم در رسیدن به این هدف مهم است.
۱۳۹۳ پنج شنبه ۱۶ مرداد ساعت 08:37



به گزارش خبرنگار آموزش وپرورش پانا، علی اصغر فانی در اختتامیه ششمین دوره مجلس دانش آموزی اظهار داشت: خوشحالیم که در جمع شما دانش آموزان خوب هستیم و از ریاست محترم مجلس که وقت خود را در اختیار ما قراردادند صمیمانه تشکر می کنیم.
وی افزود: سند تحول بنیادین آموزش وپرورش نقشه راه نظام تعلیم وتربیت جمهوری اسلامی ایران است وزیر ادامه داد: طبق بیانیه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ماموریت دارد تا بر اساس شایستگی های پایه زمینه را برای رشددانش آموزان و رسیدن آنها به حیات طیبه فردی، خانوادگی و اجتماعی در ساختاری کارامد و اثربخش فراهم نماید.
وی تصریح کرد: مسئولیت آموزش وپرورش این است که دانش آموزان را مسئولیت پذیر بار آورد تا بتواند آنها را طبق تاکیدات سند تحول بنیادین تربیت نماید که در این راستا مجلس دانش آموزی گامی مهم در رسیدن به این هدف مهم است.
فانی خاطرنشان کرد: مجلس دانش آموزی باعث می شود تا بعد فردی، اجتماعی حیات طیبه و استعداد و فن بیان دانش آموزان ارتقا یابد و در یک فرایند نظام مند و عادلانه زمینه های مشارکت را در آموزش و پرورش فراهم کند.
وی ادامه داد: نمایندگان دانش آموزان باید این حرکت جمعی را پاس دارند و این یکی از ارزشهای سند تحول نظام آموزشی کشور است تا بتوانیم تا تحقق منویات مقام معظم رهبری و 5 سیاستی که دولت تدبیر و امید برای ارتقا آموزش و پرورش دارد پیش برویم.
وزیر آموزش و پرورش افزود:مشارکت مردم همراه دولت باید با منطقی معین و درگیرکردن ذهن و عواطف افراد جهت نیل به اهداف گروهی باشد ومشارکت تنها درگیری جسمی و بدنی نیست بلکه باید ذهن و عاطفه افراد نیز درگیرباشد.
وی خاطرنشان کرد: دادو ستد اجتماعی دو سویه است و باعث می شود مسئولیت پذیری و مشارکت افراد برانگیخته شود و همواره افراد در پوشش گروهی خود مسئولیت پذیرند و سیاست توسعه مشارکتها بحث تمرکز زدایی را به دنبال دارد.
فانی ادامه داد: در توسعه مشارکت ها باید چندمحور مورد نظرباشدابتدا معلمان و اولیا مشارکت جدی داشته باشند تا در قلمرو مشارکت آموزشی تربیتی و مدیریتی به عنوان اضلاع مشارکت مشارکتی واقعی باشد نه یک مشارکت شعاری باشد.
وی تصریح کرد: مشارکت باید تقاضامحور باشد و مشارکتی که برای یک نهاد، ستادمند نه توده ای و سیاست تمرکززدایی وجه دیگر مشارکت است نظام آموزش و پرورش همواره با مخاطبین علم آموز و علم پرور همراه است و این مشارکت ممکن نیست مگر با همراهی معلمان و دانش آموزان به عنوان نمایندگان دانش آموزان در تمرکززدایی نیز موثرند.
فانی ادامه داد: 110 کشور جهان مجلس جوانان را به طور عام تشکیل دادند و این نشان می دهد که جوانان می توانند در امر قانونگذاری فرهنگ،تمدن و خدمات عمومی شرکت نمایند.
وزیر آموزش وپرورش خاطرنشان کرد: جوانان ثابت کردند بعضی وقتها بهتر از بزرگسالان عمل کردند و قانون های خوبی داشته اند.
وی گفت:مجلس دانش آموزی دوره ششم با حضور 150 نخبه در اسفندماه سال 93 شکل گرفته تا بتواند جایگاه طراز دانش آموز جمهوری اسلامی ایران را مورد مطالعه قراردهد و مصوبات این دوره مجلس را در دبیرخانه مجلس دانش آموزی ثبت خواهد شد.
وزیر آموزش وپرورش یادآور شد:انتخابات دوره هفتم مجلس دانش آموزی با شکوه و مشارکت همه جانبه دانش آموزان برگزار شد باز هم 150 دانش آموز در آن حضور دارند که افتتاحیه آن به زودی پس از شروع سال تحصیلی آغاز خواهد شد و از تمام دانش آموزان مجلس دوره ششم تشکر و قدردانی می نماییم.

 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن