تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن به ميل و رغبت خانواده اش غذا مى خورد ولى منافق ميل و رغبت خود را به خانواده ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820358895




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حیات طیبه در پرتو قرآن شکل می گیرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: حیات طیبه در پرتو قرآن شکل می گیرد خبرگزاری پانا: حیات طیبه در پرتو قرآن شکل می گیرد.
۱۳۹۳ پنج شنبه ۱۶ مرداد ساعت 08:29



به گزارش خبرنگار آموزش وپرورش پانا: همایش بزرگ حامیان قرآن با حضور امام جمعه ،بخشدار ،مدیرآموزش و پرورش و معاونین و تعداد 450 نفر ازهمکاران حامی قرآن در محل سالن نسیم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسفراین با تلاش معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش برگزار شد. محمد اکرامی فر مدیر آموزش و پرورش اسفراین با تجلیل از مقام شامخ خیرین قرآنی گفت: قرآن کتاب هدایت است و حیات طیبه در پرتو قرآن شکل می گیرد.
وی قرآن را شفا دهنده دردهای بزرگ از جمله کفر،نفاق و ضلالت و راهی مطمئن برای زندگی سعادتمندانه دانست و افزود :اولویت اول مدیر کل آموزش و پرورش در حوزه پرورشی درست خواندن قرآن وفهم و عمل به آن است .
حجت الاسلام محمدیان نیز ضمن تقدیر از حمایت خیرین در طول 15 سال گذشته به دارالقرآن و برنامه های قرآنی گفت: تا کنون چنین مجلس و محفلی در شهرستان سابقه نداشته است .
امام جمعه اسفراین به تهاجم فرهنگی دشمنان اسلام اشاره و ابراز داشت: شبیخون دشمن گسترده شده و راه مقابله با آن گسترش فعالیت ها و مراکز قرآنی و تسلیح نوجوانان و جوانان به سلاح قرآن است و اگر چنین کارهایی صورت بگیرد آینده مملکت تضمین خواهد شد.
وی گفت: شهراسفراین را شهر دارالقرآن نامیده اند و مقام معظم رهبری نیز در سفر پر خیر و برکت خود به این موضوع اشاره داشتند و امید است که فرزندان امروز این شهر راه گذشتگان خود را طی کنند.
مسئول اداره قرآن و عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی نیز در جمع حضار و خیرین حاضر گفت: بحمدا... در شهرستان ظرفیت قرآنی عظیمی وجود دارد و وجود 450 خیر حاضر در جلسه و راهیابی 22 نفر از دانش آموزان به مسابقات قرانی مرحله کشوری موید این بیان است .
 عصمتی در ادامه تصریح کرد: حضور دانش آموزان و درخشش آنان در مسابقات قرآنی نتیجه حمایت شما از برنامه های قرآنی است و امیدواریم مجمع خیرین قرآنی در استان و شهرستان شکل بگیرد و همانگونه که از نفرات برتر کنکور تقدیر می شود از نفرات برتر مسابقات قرآنی نیز تقدیر بعمل آید.
شایان ذکر است : در این همایش به رسم یادبود لوح تقدیر و هدایایی به خیرین قرآنی حاضر اهداشد.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 139]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن