تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر بنده اى بر همان چيزى كه در درون داشته و با آن از دنيا رفته، برانگيخته مى شود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802756636




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شکست رژیم صهیونیستی در غزه معادلات منطقه را به نفع ایران تغییر داد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:



نماینده مردم تبریز:
شکست رژیم صهیونیستی در غزه معادلات منطقه را به نفع ایران تغییر داد خبرگزاری رسا ـ نماینده مجلس شورای اسلامی با تأکید بر این‌که شکست رژیم صهیونیستی از ابتدای حمله وحشیانه به نوار غزه قابل پیش بینی بود، گفت: جنگ غزه معادلات سیاسی و نظامی را به نفع ایران و مقاومت رقم زد.



اسماعیل سعیدی، نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز با اشاره به عقب‌نشینی رزیم صهیونیستی از نوار غزه و قبول اولیه شروط مقاومت اسلامی اظهار داشت: نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس در شرایطی اعتراف کرد که جنگ غزه نتوانست سامانه راهبردی حماس را نابود کند که ارتش اسرائیل در عرض یک ماه زمین‌گیر شد.
وی با بیان این‌که شکست رژیم صهیونیستی از ابتدای حمله وحشیانه به نوار غزه قابل پیش بینی بود، خاطرنشان کرد: ارتش رژیم صهیونیستی که خود را بزرگترین ارتش منطقه و یکی از قدرت های نظامی جهان می داند، اعتراف کرده که سامانه گنبد‌آهنین، از هر هفت فروند موشک مقاومت فلسطین، فقط یک فروند را رهگیری کرده است. 
سعیدی با تأکید بر این‌که خون شهدای مظلوم غزه و ناله مادران فلسطینی دامن سران رژیم صهیونیستی را خواهد گرفت، تصریح کرد: تعداد شهدای فلسطین از آغاز حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هشتم ماه گذشته به بیش از 1870 تن رسیده ین در حالیست که بیش از 9567 تن بر اثر حملات رژیم صهیونیستی زخمی و سه هزار خانه نیز به صورت کلی و جزئی تخریب شده‌اند.
نماینده مردم تبریز در مجلس با اشاره به این‌که مقاومت مردم غزه در مقابل شدیدترین حملات هوایی، زمینی و دریایی رژیم صهیونیستی درس غیرت را به سران مرتجع و خودفروخته عرب منطقه داد، گفت: تاریخ نسبت به خیانت‌هایی که سران عرب به ظاهر مسلمان منطقه در حق مردم فلسطین کرده‌اند، قضاوت خواهد کرد.
وی با بیان این‌که رژیم صهیونیستی‌ در این جنگ به هیچ‌یک از اهداف مشخص شده خود دست نیافت، افزود: شکست سنگین رژیم‌ صهیونیستی و پاسخ شبانه روزی مقاومت اسلامی به حملات اسرائیل نشان داد که ایران اسلامی حامی جدی مردم مظلوم فلسطین بوده و است.
سعیدی با تأکید بر این‌که اظهارات اخیر سران رژیم صهیونیستی بیشتر برای توجیه شکست در غزه و انحراف اذهان عمومی از جنایاتی بوده که مرتکب شده اند، خاطرنشان کرد: شکست مفتضحانه رژیم غاصب صهیونیستی، مسأله‌ای نیست که بتوان به سادگی از کنار آن گذشت، چراکه این شکست تحقیرآمیز، شکست حامیان اسرائیل نیز بوده است.
نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان این‌که جنگ اخیر غزه معادلات سیاسی و نظامی در منطقه را به نفع ایران اسلامی و مقاومت اسلامی رقم زده است، گفت: جنایات و نسل‌کشی تاریخی آمریکا و رژیم صهیونیستی و البته سران عرب حامی اسرائیل در غزه، وجهه سیاسی آنان در منطقه را از بین برده است./935/ت302/ج



۱۳۹۳/۵/۱۶






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن