تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  انبر مناسب دستگاه تسمه کش اگر نگاهی به یک یخچال یا اجاق گازی که در کارتن است بیندازید، تسمه هایی د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798343707




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رژیم صهیونیستی از اقتدار ایران می‌هراسد/ کارشکنی برخی کشورهای منطقه در امدادرسانی به آوارگان فلسطینی


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > البرز نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران:
رژیم صهیونیستی از اقتدار ایران می‌هراسد/ کارشکنی برخی کشورهای منطقه در امدادرسانی به آوارگان فلسطینی
کرج - خبرگزاری مهر: نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران با بیان اینکه رژیم صهیونیستی تمام تلاش های بین المللی خود را بر ضد جمهوری اسلامی ایران به کار بسته است، گفت: صهیونیست ها از افزایش اقتدار ایران می هراسند و این بزرگترین خطر برای آنان است.



به گزارش خبرنگار مهر، "ناصر ابو شریف" شامگاه یکشنبه در نشست شورای اداری شهرستان کرج با بیان اینکه اقتدار جمهوری اسلامی ایران بزرگترین خطر برای رژیم غاصب اسرائیل است، اظهار داشت: جنگی بین المللی و گسترده علیه جمهوری اسلامی در منطقه در حال ساماندهی است که در راستای اهداف اسرائیل غاصب است و این رژیم تمام تلاش های بین المللی خود را بر ضد جمهوری اسلامی به کار بسته است. وی گفت: از نگاه راهبردی، توسعه و افزایش اقتدار جمهوری اسلامی ایران خطری بزرگ برای صهیونیست ها محسوب می شود و این رژیم درصدد ضربه به ایران است و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نمی کند. ابوشریف با اشاره به سخن امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه " اسرائیل غده سرطانی است" تاکید کرد: منطقه خاورمیانه را با نابود کردن این غده سرطانی باید نجات داد و مبارزه با اسرائیل مختص کشور خاصی نیست و به همه کشورهای منطقه مربوط می شود. وی ادامه داد: مشکل امت اسلامی یک مشکل واحد است که شاید به شکل های مختلفی نمود پیدا کند اما مشکل محوری را امام راحل (ره) باچند جمله کوتاه که قابل فهم برای همگان است بیان فرمودند.

وی اضافه کرد: ایشان امریکا را به شیطان بزرگ و اسرائیل را به شیطان کوچک معرفی کردند که از همان ابتدا فرمایشات بنیانگذار جمهوری اسلامی قطب نمای راه و روش ما در مبارزات شد. داعش و سایر گروههای تروریستی چهره هایی از رژیم غاصب صهیونیستی هستند

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران، داعش و سایر گروههای تروریستی را چهره هایی از رژیم غاصب صهیونیستی عنوان کرد و گفت: آمریکا و هم پیمانانش در یک تصمیم جدی هستند و آن این است که تمام کشورهای منطقه اطراف اسراییل باید ضعیف تر از این رژیم باشند.

وی یادآورشد: زمانی که رژیم اسرائیل در فلسطین کاشته شد کشورهای اردن، اتیوپی، ترکیه و شاه ایران کمربندی امنیتی برای آن ایجاد کردند که با پیروزی انقلاب اسلامی، اسرائیل یکی از حامیان مهم خود را از دست داد و بعدها با شکل گیری محور مقاومت که کمربندی خصمانه علیه اسرائیل است، این رژِم توانمندی خود را از دست داد و از سرزمین هایی که در لبنان و اردن در تصرف داشت مجبور به عقب نشینی شد.
  سودای "از نیل تا فرات" به فکری خام برای اسرائیل بدل شده است وی یادآور شد: سودای "از نیل تا فرات" اسراییل اکنون به فکر خامی تبدیل شده که تنها به دنبال ایجاد دیوارهای حایل پیرامون خود است.

ابوشریف تاکید کرد: تمامی کشورهای منطقه به مسئله فلسطین ربط دارند زیرا صرفنظر از مسائل عقیدتی و دینی هیچ کشوری در منطقه حق برتری ندارد و اسراییل به دنبال این هدف است. خطر اصلی منطقه اسرائیل و متحدانش است نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران در ادامه سخنانش خطر اصلی منطقه را وجود رژیم صهیونیستی و متحدانش دانست و گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند داعش به عنوان ابزاری برای رژِیم غاصب اسرائیل است  و دست نشانده این رژیم اشغالگر است. وی افزود: امروز می بینیم که اسرائیل حتی به هم پیمانان خود نیز اجازه محدود برای استفاده از فناوری هسته ای داده است. این مبارز فلسطینی اعلام روز قدس توسط بنیانگذار انقلاب اسلامی را قطب نمای اتحاد کشورهای مسلمان توصیف و از حضور ملت بزرگ ایران اسلامی در راهپیمایی روز جهانی قدس قدردانی کرد. به گفته ابوشریف حضور فلسطینیان در سرزمین تاریخی خود به یک خطر بزرگ تبدیل شده که اسراییل تحمل آن را ندارد.  90 درصد کشته شدگان در حملات رژیم صهیونیستی، غیرنظامیان هستند

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ادامه با اشاره به شمار زیاد غیرنظامیان کشته شده در حملات رژِیم صهیونیستی گفت: بیش از 90 درصد کشته شدگان در حملات رژیم غاصب در روزهای گذشته زنان، کودکان و سالخوردگان هستند.

وی یادآور شد: به اعتراف رژیم اسرائیل تا کنون 45 نظامی اسرائیلی تلف شده اند و با رشادتهای گروههای مقاومت بیش از شش میلیون صهیونیست به پناهگاه ها رانده شده و 300 نفر نیز از صهیونیستها زخمی شده اند. فعالیتهای اقتصادی اسرائیل در منطقه متوقف شده است

ابوشریف در تحلیل آخرین تحولات و کشتار ددمنشانه رژیم صهیونیستی در نوار غزه گفت: فعالیت های اقتصادی اسراییل با حملات مبارزان فلسطینی متوقف شده و 70درصد جمعیت اسراییل در حدفاصل 40 کیلومتری غزه از این منطقه گریخته اند.

وی با بیان اینکه جنایات بشری به تمام معنای کلمه درغزه درحال وقوع است ادامه داد : 100مدرسه مورد هدف بمبارانهای اسراییل قرار گرفته حتی مدرسه متعلق به سازمان ملل متحد در غزه نیز تخریب شده است و مردم فلسطین به دلیل کمبود دارو نیاز به امدادرسانی دارد.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران در پایان کارشکنی برخی کشورهای منطقه در امدادرسانی به آوارگان فلسطینی را مورد اشاره قرار داد و گفت: در حالیکه آوارگان فلسطینی به مایحتاج اولیه نیازمند هستند اما برخی کشورها از جمله مصر مانع عبور کاروانهای امدادرسانی به غزه می شوند. وی با بیان اینکه ملت فلسطین به دعای خیر مسلمانان و همبستگی با این ملت نیاز دارد، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران همواره یار و یاور ملت ستمدیده فلسطین بوده و مانند یک برادر از این ملت مظلوم حمایت کرده است.

 


۱۳۹۳/۵/۶ - ۰۹:۴۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن