تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند عزوجل مى فرمايد: هيچ مخلوقى نيست كه به غير من پناه ببرد، مگر اين كه دستش را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819231962




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعتراف نتانیاهو به شکست عملیات نظامی رژیم صهیونیستی در غزه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: اعتراف نتانیاهو به شکست عملیات نظامی رژیم صهیونیستی در غزه تهران - ایرنا - نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعتراف کرد که جنگ غزه نتوانست سامانه راهبردی موشکی جنبش حماس را نابود کند.


این اعتراف صریح نشان می دهد که هدف اول رژیم صهیونیستی در جنگ غزه که نابودی سامانه موشکی مقاومت بوده، محقق نشده است.
وی در عین حال در نامه ای به دفتر ارتش و سازمان امنیت رژیم صهیونیستی، پایان عملیات تخریب تونل ها مرزی در غزه را تبریک گفت و افزود: عملیات نظامی ضربه ای سخت به سامانه راهبردی (تونل های) حماس وارد کرد، سامانه ای که حماس سالها برای تشکیل آن زحمت کشیده بود و همانطور که در ابتدای عملیات نظامی گفتم تضمین صد در صدی برای موفقیت عملیات وجود نداشت اما ما تمام تلاش خود را برای وارد کردن بیشترین ضرر به تونل ها بکار گرفتیم.
ادعای نتانیاهو در نابودی تونل های مقاومت در حالی عنوان می شود که رزمندگان مقاومت فلسطین چند روز پیش در عملیات حساب شده ای که از طریق یکی از تونل های مقاومت در خارج از غزه و در سرزمین های اشغالی انجام شد، 10 نظامی صهیونیست را به هلاکت رساندند و رزمندگان شرکت کننده در این عملیات کاملا سالم به مقر خود بازگشتند.
رزمندگان مقاومت فلسطین در جنگ 29 روزه غزه توانستند 150 نظامی صهیونیست از جمله یکی از فرماندهان لشگر این رژیم را به هلاکت برسانند.
رژیم صهیونیستی به هلاکت 67 نظامی خود در این مدت اعتراف کرده است.
مقاومت فلسطین علاوه بر وارد کردن ضربات سنگین به ارتش رژیم صهیونیستی، اهداف مختلفی را در سرزمین های اشغالی با موشک هدف قرار داد و ساکنان غاصب این اراضی را در ترس و وحشت فرو برد.
ارتش رژیم صهیونیستی صبح دیروز (سه شنبه) با آغاز آتش بس موقت، پایان عملیات نظامی و عقب نشینی نظامیانش از نوارغزه را اعلام کرد.
در حملات 29روزه رژیم صهیونیستی به غزه همچنین 1865 فلسطینی به شهادت رسیدند و نزدیک به 10 هزار نفر نیز زخمی شدند. بیشتر قربانیان این حملات غیر نظامی، زن و کودک بودند.
خاورم/1275



15/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 117]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن