تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): بهشتى‏ها چهار نشانه دارند: روى گشاده، زبان نرم، دل مهربان و دستِ دهنده.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819451418




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسجد هفتاد ودو تن مرکز ثقل برنامه های فرهنگی پایتخت قرار گیرد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: مدیر حوزه علمیه قم در مراسم نصب گنبد مسجد هفتاد و دو تن عنوان کرد:
مسجد هفتاد ودو تن مرکز ثقل برنامه های فرهنگی پایتخت قرار گیرد
مراسم نصب گنبد هفتاد و دوتن با حضور حجت الاسلام والمسلمین امرودی، آیت الله حسینی بوشهری مدیر حوزه علمیه قم، خلیل الله راحتی و جمعی از برگزار شد.


 به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در ابتدای این مراسم گنبد این مسجد بزرگ توسط جرثقیل نصب و در جای خود قرار گرفت، سپس حاضران بازدیدی از نقاط مختلف مسجد داشته و در جریان پیشرفت پروژه قرار گرفتند. 

در این مراسم آیت الله حسینی بوشهری رییس حوزه علمیه قم ضمن ابراز خرسندی از ساخت این مسجد عظیم در ورودی غربی پایتخت این مسجد را مرکز ثقل برنامه های فرهنگی برشمرد و افزود: اهتمام شهرداری تهران در توسعه مساجد به عنوان پایگاههای فرهنگی قابل تقدیر است و امید است که این اقدامات ادامه یابد. 

سپس خلیل الله راحتی مدیر عامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران ضمن خیر مقدم به حضار، از تلاش شبانه روزی تمامی دست اندر کاران پروژه  تشکر نمود و افزود: این مسجد در مجاورت میدان آزادی واقع شده که می تواند به عنوان فضای مناسبی برای پشتیبانی مراسم بزرگ ملی و مذهبی که در میدان آزادی برگزار می گردد، موثر واقع شود. 

راحتی افزود: قرار ما بر این است که این مسجد به صورت شبانه روزی به شهروندان و نیز مسافران خدمات ارائه نموده و با توجه به گنجایش 650 نفری آن می تواند قطب فرهنگی در پایتخت قلمداد گردد. 

گفتني است مسجد 72 تن با مساحتی معادل 1200 مترمربع و زیربنای معادل 5570  متر مربع در مجاورت میدان آزادی و ابتدای جاده مخصوص واقع شده که عملیات  آن از سال 92 آغاز و پیش بینی می شود در بهمن ماه سال جاری به بهره برداری برسد. 

انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن