تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من مأمورم كه صدقه (و زكات) را از ثروتمندانتان بگيرم و به فقرايتان بدهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813307573




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هشدار پلیس به متقاضیان خرید اقساطی خودرو


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین:
انتشار آگهی فروش خودرو,سرهنگ فریدون رهبریان
هشدار پلیس به متقاضیان خرید اقساطی خودرو معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی ناجا به متقاضیان خرید اقساطی خودرو هشدار داد و گفت: مردم ضمن اینکه نباید فریب شرایط سهل و آسان اینگونه شرکت ها را بخورند، لازم است قبل از انعقاد قرارداد، با مراجعه به یکی از شرکت های خودروسازی، قانونی بودن فعالیت شرکت موردنظر را استعلام کنند.




سرهنگ فریدون رهبریان با بیان اینکه چندی پیش، شرکتی تحت عنوان لیزینگ، اقدام به کلاهبرداری از شهروندان تهرانی که متقاضی خرید خودرو بوده اند، کرده است، افزود: این شرکت با انتشار آگهی فروش خودرو در یکی از روزنامه های کثیرالانتشار، شرایط آسانی را برای فروش اعلام کرده و متاسفانه برخی از شهروندان فریب خورده و با مراجعه به دفتر شرکت، اقدام به ثبت نام کردند. وی افزود: براساس اعلام این شرکت، متقاضیان در زمان انعقاد قرارداد، بخشی از قیمت خودرو را پرداخت کرده و شرکت متعهد می شود باقیمانده مبلغ خرید خودرو را در قالب وام و به صورت اقساط از متقاضیان دریافت کند. به گفته سرهنگ رهبریان، مسئولان این شرکت، پس از فرا رسیدن موعد قرارداد و زمان تحویل خودرو، به تعهدات خود عمل نکرده و تحویل خودرو را به موعد دیگری موکول می کردند. وی با تاکید براینکه شهروندان هنگام خرید خودرو به صورت اقساطی، دقت لازم و کافی را داشته باشند، گفت: مردم ضمن اینکه نباید فریب شرایط سهل و آسان اینگونه شرکت ها را بخورند، لازم است قبل از انعقاد قرارداد، با مراجعه به یکی از شرکت های خودروسازی، قانونی بودن فعالیت شرکت موردنظر را استعلام کنند. معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی ناجا افزود: ثبت شرکت دلیل بر قانونی بودن عملکرد آنان نیست.(ایسنا)


چهارشنبه 15 مرداد 1393 17:41    بازدید:2





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن