تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات دانش، آموزش به كسانى كه شايسته آن‏اند و كوشش در عمل به آن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819737097




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارتقای شاخص های بهداشتی و درمانی در استان لرستان ضروری است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: ارتقای شاخص های بهداشتی و درمانی در استان لرستان ضروری است خرم آباد - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به وضعیت نه چندان مطلوب خدمات درمانی و بهداشتی در سطح استان، گفت: ارتقای شاخص های ویژه درمانی و بهداشتی برای خدمت رسانی بهینه حوزه سلامت در این استان ضروری است.


به گزارش ایرنا، دکتر کوروش ساکی روز چهارشنبه در جمع رسانه های گروهی استان افزود: برهمین اساس، توسعه و بهبود طرح ها و خدمات بهداشتی و درمانی در سطح شهرستانهای استان لرستان امری مهم و ضروری است که برای تحقق این مهم باید از سیاست زدگی در انجام امور پرهیز شود.
وی با تاکید بر استفاده از توان و تجربه افراد توانمند و باتجربه در حوزه بهداشت و درمان، تصریح کرد: رشد شاخص های بهداشتی و درمانی در استان لرستان همه جانبه نیست و در برخی موارد نیز بر اساس روابط فردی شکل گرفته است.
وی ادامه داد: مردم لرستان نیازمند خدمات بهداشتی و درمانی مناسب هستند و این خدمات باید بدون توجه به گرایش های سیاسی و خارج از هر نوع روابط و وابستگی به مردم ارائه شود.
وی خواستار توجه ویژه خیرین سلامت وهمکاری آنان برای خدمت رسانی بهینه به مردم در استان شد و گفت: رسانه ها و مسوولان نیز باید با فراهم کردن زیر ساخت های فرهنگی، روانی و ساختاری لازم، ورود خیران به بخش سلامت را تسهیل کنند.
وی با انتقاد از برخی سیاسی کاری ها در حوزه سلامت، افزود: چنانچه دانشگاه رنگ و بوی سیاسی بگیرد باید منتظر عواقب سیاسی نیز باشیم که این امر به سود بهداشت و سلامت مردم نخواهد بود.
دکتر ساکی افرود: شاخص های درمانی استان لرستان در مقایسه با بسیاری از استانهای کشور، مطلوب نیست که باید برای رفع این کمبودها و ارتقای شاخص های بهداشتی و درمانی استان تلاشی مضاعف کرد.
وی گفت: طرح احداث بیمارستان 260 تختخوابی به عنوان جایگزین بیمارستان شهدای عشایر خرم آباد در دست اقدام است و به تازگی نیز مجوز تاسیس بیمارستان 100تختخوابی اطفال در استان صادر شده است.
به گفته وی، با توجه به تخصیص اعتبارات دولتی به طرح های بالای 80 درصد پیشرفت فیزیکی، با بخش خصوصی برخی کشورهای خارجی در مورد اجرای قانون و تخصیص اعتبارات فاینانس و اجرای این طرح ها طی مدت زمان دو سال مذاکراتی انجام شده است.
وی تصریح کرد: همچنین در خصوص ایجاد و راه اندازی مرکز ضد سرطان استان لرستان با مشارکت 50 درصدی بانکها نیز اقداماتی در دست پیگیری است.
7269/1625



15/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن