تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى مردم! جز اين نيست كه خداست و شيطان، حق است و باطل، هدايت است و ضلالت، رشد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816731342




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایتالیا بودجه ماموریت های نظامی خارجی را کاهش داد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: ایتالیا بودجه ماموریت های نظامی خارجی را کاهش داد رم - ایرنا - دولت ایتالیا بودجه مربوط به ماموریت های نظامی خارجی خود در برخی از کشور ها را برای 6 ماهه دوم سال جاری میلادی کاهش داد.


به گزارش ایرنا از خبرگزاری ˈآجیˈ ایتالیا، دولت ˈمتئو رنتزیˈ نخست وزیر ایتالیا بودجه مربوط به ماموریت های نظامی خارجی خود در برخی از کشورها را برای 6 ماهه دوم سال جاری میلادی 27 درصد نسبت به شش ماه نخست همین سال کاهش داد.
دولت ایتالیا بطور رسمی اعلام کرد که برای شش ماهه دوم سال 2014 میلادی (از اول جولای تا 31 دسامبر) مجموعا 452 میلیون و 700 هزار یورو به ماموریت های نظامی بین المللی اختصاص داده است در حالی که بودجه شش ماه نخست برابر با 619 میلیون بود.
بدین ترتیب بودجه ماموریت در افغانستان از 253 میلیون یورو به 185 میلیون یورو و ماموریت لبنان نیز از 81.5 میلیون یورو به 76 میلیون یورو کاهش یافته است.
همچنین بودجه ماموریت در بالکان نیز از 40 میلیون یورو به 36 میلیون یورو و ماموریت در لیبی از سه میلیون و 600 هزار یورو به یک میلیون و 600 هزار یورو کاهش یافت.
دولت رنتزی حتی بودجه اختصاص داده شده برای مقابله با پدیده دزدان دریایی را نیز از 25 میلیون یورو به حدود 24 میلیون یورو کاهش داد.
این در حالی است که بودجه اختصاصی برای ماموریت در سومالی و شاخ آفریقا از 7 میلیون یورو کنونی به 17 میلیون و 800 هزار یورو افزایش یافته است. در این قانون همچنین حدود 3 میلیون یورو به ماموریت جدید ایتالیا در جمهوری آفریقای مرکزی اختصاص داده شده است.
بودجه مربوط به سایر ماموریت های ایتالیا در کشورهای بوسنی، آلبانی، قبرس، هبرون، رفح، فلسطین، گرجستان و مالی تغییر خاصی نکرده است. ایتالیا برای همکاری های بین المللی نیز 34میلیون و 800 هزار یورو اختصاص داده است.
این بودجه برای بهبود شرایط زندگی و حمایت از بازسازی در افغانستان، عراق، لیبی، مالی، میانمار، پاکستان و جمهوری آفریقای مرکزی، سوریه، سومالی، سودان، جنوب سودان، یمن و کشورهای اطراف آن اختصاص داده شده است.
بودجه مربوط به اقدامات عملیاتی اضطراری و امنیتی برای حفظ شهروندان و منافع ایتالیا در خارج از کشور نیز از 12 میلیون و 700 هزار یوروی کنونی به هشت میلیون و 800 هزار یورو کاهش یافت.
ایتالیا مجموعا با حدود 5 هزار و 200 نظامی در 33 ماموریت صلح بین المللی در 25 کشور جهان حضور دارد.
بیشترین شمار نظامیان ایتالیایی در افغانستان میان کابل و هرات ( 2 هزار و نیرو) و در لبنان ( یکهزار و 300 نیرو ) مستقر هستند.
همچنین 565 سرباز ایتالیایی در بالکان، 79 نفر در مصر، 352 در اقیانوس هند (فعالیت علیه دزدان دریایی)، 27 نفر در مالی، 52 نفر در لیبی، 7 نفر در دارفور، 4نفر در قبرس و 4 نفر در گرجستان، 25 نفر در مالت حضور دارند.
اروپام *1*461*1663**1010



15/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن