تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):پرخورى و سستى اراده و مستى سيرى و غفلت حاصل از قدرت، از عوامل بازدارنده و كند كننده ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803155979




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایتالیا:نخستین اولویت،جلوگیری ازکشته شدن غیرنظامیان وکودکان غزه است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: بحران غزه/ ایتالیا:نخستین اولویت،جلوگیری ازکشته شدن غیرنظامیان وکودکان غزه است رم - ایرنا - ˈفدریکا موگرینیˈوزیرخارجه ایتالیا نخستین اولویت برای بحران غزه را جلوگیری از دست رفتن جان غیرنظامیان بویژه کودکان در غزه خواند.


به گزارش ایرنا ازخبرگزاری رسمی ایتالیا ( آنسا) ، وزیرخارجه ایتالیا روزشنبه پس از شرکت در اجلاس بین المللی درخصوص غزه که در پاریس برگزارشد،اظهارداشت : نخستین اولویت جلوگیری از دست رفتن جان غیرنظامیان است.
وی گفت : اجلاس پاریس درخصوص بحران غزه برای درک بهتر اوضاع و هماهنگ کردن تلاشها برای رسیدن به یک آتش بس گسترده که باید در دراز مدت پایدار باشد بسیار مفید بود.
وی ضمن تاکید بر لزوم هماهنگی میان کشورهای مختلف برای رسیدن هرچه سریعتر به یک راه حل دراز مدت گفت:تعهد ایتالیا برای حل بحران غزه بسیار قوی است و امروز یک تلاش هماهنگ و یکصدا وجود دارد. تمام تلاش های سیاسی نیز دراین مسیر می رود و ما بطور هماهنگ تر کار می کنیم. ما تصمیم گرفتیم تا بطور مشترک کار کرده و دائما درتماس باشیم.
وی افزود:هدف ما نه تنها آتش بس کنونی، بلکه رسیدن به یک اتش بس مذاکراتی پایدار است تا جامعه بین المللی بتواند شرایط زندگی شهروندان فلسطینی در غزه و کرانه باختری رود اردن را بهبود بخشد.
وی بااشاره بر لزوم رسیدن به یک راه حل دراز مدت گفت:ما خوب می دانیم که خطر مرحله بعدی درگیری و یا انفجار مجدد بحران در چند ماه و یا چندسال آینده وجود دارد. ایتالیا با قدرت متعهد به حل بحران غزه شده است و من نیز هفته گذشته به خاورمیانه سفر کردم و همتاهای من نیز که امروز در اجلاس بین الملی پاریس دور یک میز نشسته بودیم همین کار را کردند.
وی تاکید کرد: مهم این است که این کار بصورت هماهنگ و قوی انجام شود زیرا وقتی پیامی از چند کشور برسد یقینا تاثیر بیشتری بر اسراییل و حماس و تشکیلات خودگردان فلسطین که در حال همکاری با ما است، خواهد داشت.
به عقیده وزیر خارجه ایتالیا ، تلاش ها برای حل بحران غزه باید بطور هماهنگ و یکصدا و از طریق تماس های دائم و ارتباط میان تمام پایتخت هایی که در این پرونده کار می کنند، باشد.
در اجلاس بین المللی پاریس در خصوص بحران غزه، که امروز از سوی وزارت خارجه فرانسه برگزار شد ˈجان کریˈ وزیر خارجه آمریکا، ˈکاترین آشتونˈ مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا ، و روسای دیپلماسی کشورهای ترکیه، قطر و وزاری خارجه کشورهای مختلف اروپایی از جمله ایتالیا شرکت کردند.
در پی موافقت گروه های مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی با طرح آتش بس 12 ساعته و برقراری آتش بس نیم روزه در نوار غزه، شمار شهدای حملات رژیم صهیونیستی حداقل به یک هزار نفر رسید. رژیم صهیونیستی نزدیک به سه هفته پیش از طریق هوا و دریا و در نهایت از طریق زمینی به نوار غزه حمله کرد که بر اساس اعلام منابع فلسطینی ، بر اثر حملات این رژیم طی این مدت بیش از هزار و 450 خانه بطور کامل ویران شده و بیش از 19 هزار خانه مسکونی دیگر نیز آسیب دیده است. همچنین هواپیماهای رژیم صهیونیستی نزدیک به 50 مسجد را ویران کردند که از این تعداد 15 مسجد بطور کامل با خاک یکسان شده است . رژیم صهیونیستی همچنین طی این مدت 62 مدرسه را در نقاط مختلف نوار غزه که پذیرای 38هزار دانش آموز فلسطینی بوده هدف قرار داده و به آن ها آسیب هایی رسانده است.
اروپام ** 2171/1547



04/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن